اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 11862
رئيس پليس راهور استان همدان از اجراي طرح هاي ويژه ترافيكي در ماه مبارك رمضان خبر داد.
توقیف خودروهای روزه خواران در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسين طلائي رئيس پليس راهور استان همدان گفت: در ماه مبارك رمضان خودروهايي كه راننده و يا سرنشينان آن بصورت علني اقدام به روزه خواري مي كنند توقيف و فرد روزه خوار جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي خواهد شد .

وي اظهار کرد: با توجه به شأن و منزلت ماه مبارك رمضان در اين ماه طرح برخورد با خودرو هايي كه داراي مظاهر علني فساد از جمله آلودگي صوتي، خودروهاي داراي شيشه دودي، سگ گرداني، بد  پوششي و ... كه سبب جريحه دار شدن اذهان مردم متدين و ولايت مدار استان همدان مي گردد، تشديد خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان همدان افزود: نظر به اينكه تردد هم استاني هاي عزيز در بعد از افطار افزايش خواهد داشت تيم هاي گشت شبانه پليس راهور در نقاط گردشگري ، افزايش و ضمن روانسازي ترافيك هاي  احتمالي ، برخورد با تخلف شبانه برخي از خودرو هايي كه موجب برهم زدن نظم ترافيكي مي گردند نيز در دستور كار اين گشتها قرار دارد .

وی از رانندگان عزيز در خواست كرد با توجه به افزايش حجم ترافيك در قبل از اذان مغرب با صبر و حوصله بيشتري اقدام به رانندگي و از عجله و شتاب خودداري كنند و همچنين با مدريت زمان در سفرهاي درونشهري خود و انتخاب مسيرهاي جايگزين به جاي اصلي  و پر ترافيك پليس راهور را در ارائه بهتر خدمات ترافيكي ياري كنند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان