اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 11775
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد همدان خبر داد:
برگزاری دومین دوره مسابقات ملی شبیه ساز ها در دانشگاه آزاد همدان
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دومین دوره مسابقات ملی شبیه سازها با هدف توسعه و شناخت نرم افزارهای شبیه سازی در مهرماه به میزبانی واحد همدان برگزار می گردد.
دومین دوره مسابقات ملی شبیه ساز ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا اسفندیاری مقدم معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: امروزه شبیه ساز ها یکی از نرم افزار های کاربردی هستند که در هر شاخه ای از علوم مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آنها امری لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: استفاده از شبیه ساز ها بسیار کم هزینه و پر مصرف  شده است و در سال های اخیر کمک شایانی به توسعه علوم نموده و بر همین اساس دومین دوره مسابقات ملی شبیه سازها در 22 مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می گردد.

معاون پژوهش و فن آوری واحد همدان افزود: این مسابقه با هدف توسعه و شناخت نرم افزارهای شبیه سازی روز  همزمان با همایش رهیافت های نوین در فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف توسعه علوم کاربردی در حوزه فناوری اطلاعات  برگزار می گردد.

وی گفت: این مسابقه در دو بخش اصلی لیگ مسابقات گروهی شامل لیگ امداد و نجات، لیگ مین یاب و لیگ فوتبال 2 بعدی و 3 بعدی  و بخش لیگ شبیه ساز ها مانند شبیه ساز شبکه های کامپیوتری وشبیه ساز داده کاوی برگزار خواهد شد.

 

اسفندیاری مقدم اظهار کرد:  شرکت کنندگان باید نرم افزار های خود را در یکی  از قالب های نرم افزار های شبیه سازی در حوزه تجارت، رباتیک و هوش مصنوعی، داده کاوی، داده پزشکی، مکانیک، الکترونیک، شیمی، مدیریت پروژه ، لیگ فوتبال 2 بعدی و 3 بعدی و لیگ مین یاب به دبیرخانه مسابقات ارائه نمایند.

وی افزود: پژوهشگران  و علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به نشانی  اینترنتی www.open-sim.vvs.ir   از نحوه ثبت نام و ویژگی های برگزاری محورهای اصلی این مسابقه اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان