اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 22:56   |   کد مطلب: 11756
رهبر انصارالله یمن گفت: «رژیم آل سعود ابزار دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران در منطقه است.» «حمایت برخی از گروه‌های سیاسی یمن از تجاوز عربستان خیانت به یمن است و پیامدهایی در آینده خواهد داشت.»
آل سعود ابزار دست آمریکا و اسرائیل کودک کش است

به گزارش صبح الوند، رهبر جنبش انصارالله یمن درباره مذاکرات ژنو که برای بحران این کشور برگزار شده، همچنین تازه‌ ترین تحولات یمن در گفتگوی زنده تلویزیونی در حال سخنرانی است.

عبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله یمن، در ابتدای سخنان خود با اشاره به حملات عربستان به یمن و حمایت‌های آمریکا از این حملات گفت: این هجمه ها و این حملات زندگی ملت یمن را هدف قرار داده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر مقاومت ملت یمن در طی حملات عربستان به این کشور، توکل بر خدا را مهم ترین عامل مقاومت ملت یمن در برابر تجاوز عربستان دانست.

بدرالدین با تاکید بر اینکه نظام ظالم عربستان با هدایت آمریکا و حمایت اسرائیل به یمن تجاوز کرده است، تاکید کرد: رژیم سعودی برنامه ای از خود ندارد و فقط نقش مجری را ایفا می‌کند. رژیم سعودی ابزاری در دست دیگران است که از آن علیه ملت‌های منطقه استفاده می‌ کنند.

عبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله یمن

رهبر جنبش انصارالله مشکلاتی را که ملت یمن در سال های اخیر از آن رنج می‌ برند، ناشی از حمله کشورهای متجاوز دانست و تصریح کرد: اقدامات عربستان سعودی در قبال یمن تجاوز، ظلم و جنایت است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد و ملت یمن نیز به جز مقاومت چاره ای ندارد.

 

عبدالملک بدرالدین با تاکید بر اینکه رژیم آل سعود حرمت همجواری را رعایت نکرده و بدون علت به ملت شریف یمن تجاوز کرده است، گفت: جنایت‌ های هولناکی که در حق کودکان و زنان یمنی انجام شده نشانه قدرت نیست بلکه نشانه آن است که متجاوزان از ارزش‌های انسانی و اخلاقی بویی نبرده اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به توطئه‌ های آمریکا و اسرائیل علیه ملت یمن گفت: ملت ما اکنون حقیقت آمریکا و شعارهای جعلی این کشور را درک کرده است و از خطراتی که اسرائیل می تواند داشته باشد آگاهی دارد.
عبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله یمن

وی با تاکید بر اینکه پایداری ملت یمن طرح اشغال و تقسیم این کشور را بین آمریکا و اسرائیل ناکام گذاشت، افزود: حمایت برخی از گروه‌های سیاسی یمن از تجاوز عربستان خیانت به یمن است و پیامدهایی در آینده خواهد داشت.
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان