اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 12:23   |   کد مطلب: 11726
حاشیه های دنباله دار میتینگ سیاسی دولتی ها؛
آیا متولیان برنامه توهین به آیت الله جنتی صلاحیت می‌گیرند؟
پخش غیرقانونی تصاویری از رئیس جمهور دولت اصلاحات در خلال این مراسم و حمایت از فتنه گران در سخنرانی ها و توهین و افترا نسبت به شخصیت های کشوری از جمله نکاتی هستند که مسئولین برگزاری این مراسم یعنی علی اکبر عسگری باید نسبت به آن پاسخ گو باشند.
آیا متولیان برنامه توهین به آیت الله جنتی صلاحیت می‌گیرند؟

به گزارش صبح الوند به نقل از اروم نیوز، بسیاری معتقدند که برنامه روزهای گذشته دولتی ها، توهین به مقامات رسمی کشور و قوه قضائیه، حمایت از فتنه گران و ... پیام های مگوی بسیاری برای مراجع متولی انتخاباتی در آذربایجان غربی و کشور دارد.

از یک سو شورای محترم نگهبان بارها تاکید کرده که خط قرمز فتنه در خصوص تایید صلاحیت های انتخابات مجلس نقش مهمی خواهد داشت.

پخش غیرقانونی تصاویری از رئیس جمهور دولت اصلاحات در خلال این مراسم و حمایت از فتنه گران در سخنرانی ها و توهین و افترا نسبت به شخصیت های کشوری از جمله نکاتی هستند که مسئولین برگزاری این مراسم یعنی علی اکبر عسگری باید نسبت به آن پاسخ گو باشند.

مردی که یک روز مانده به این مراسم برای شرکت در انتخابات مجلس استعفاء داد.

عسگری پس از کش و قوس های فراوان و سهم خواهی های شبانه روزی بالاخره توانست یک پست از دولت تدبیر و امید بگیرد. پستی که چندی بعد برای حضور در انتخابات مجلس رها کرد.

با انتصاب وی به مدیرعاملی شهرکهای صنعتی استان، این پست حساس عملاً به حیاط خلوت دولت و محلی برای فعالیت های سیاسی تبدیل شد.

از همه چیز که بگذریم و تنها با نگاهی به کارنامه وی در شهرکهای صنعتی می توان فهمید که توان مدیریتی وی چقدر است. می بایست استاندار آذربایجان غربی در هنگام قبول استعفای وی، کارنامه اش را نیز از وی می طلبید تا همگان بر اقدامات نکرده وی آگاه شوند.

عسگری در مدت مدیریتش بر شهرکهای صنعتی نه تنها نتوانست کوچکترین تحولی در این مجموعه به وجود آورد بلکه تمام وقت خود را در جلسات سیاسی و انتخاباتی گذراند.

با این اوصاف وضعیت به گونه ای بغرنج شد که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در نهایت مجبور شد به لب سخن گشوده و انتقاد و گلایه خود را از بی برنامگی و عدم مدیریت برای بهبود شرایط شهرکهای صنعتی اینگونه بیان کرد:

"جعفر صادق اسکندری اظهار کرد: کمبود نقدینگی، فقدان بازار فروش، بدهی به سیستم‌های بانکی، مشکات کارگری، نبود سرمایه برای نوسازی، بالا بودن هزینه‌های تولید، نبود مواد اولیه، محدودیت صادرات، مشکلات خط تولید، بدهی به مالیات از جمله مشکلاتی واحدهای تولیدی است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکلات واحد های تولیدی راکد افزود: برنامه فعال سازی برای تعداد ۹۰۱ واحد راکد طی دو مرحله تدوین شده است. در مرحله اول ۴۰۰ واحد و در مرحله دوم ۵۰۱ واحد صنعتی به منظور ارائه راهکار حل مشکل انتخاب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دو هزار و ۹۵۰ واحد تولیدی که دارای پروانه بهره برداری هستند در آذربایجان غربی شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع تعداد واحد های تولیدی شناسایی شده تنها یک هزار و ۶۰۰ واحد از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت خود در حال حاضر در زمینه تولید فعال هستند.

اسکندری ادامه داد: در آذربایجان غربی ۳۶۰ واحد تولیدی که دارای پروانه بهره برداری هستند، شناسایی شده که نه تنها در عرصه تولید فعال نیستند بلکه وجود خارجی نیز ندارند.

وی اضافه کرد: ۹۰۰ واحد تولیدی نیز در استان ظرفیت احیای دوباره دارند."

بنابراین با این شرایط حاد و فوق العاده شکننده در واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی چرا عسگری فرار را بر قرار ترجیح داد و از زیر بار مسئولیت گریخت؟

شاید وی شرایط موجود را نتیجه مدیریتهای پیشین بداند، اما آیا شایسته نبود با حس وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری کشتی به گل نشانده شهرکهای صنعتی و واحدهای تولیدی را حداقل به حرکت درمی آورد و بعداً فکر تصاحب قدرت بیشتر می افتاد! یا توان مدیریتی آقای کاندیدا برای 7 ماه کاری بود و به قول خودمان (توپو بیر آتیملیق ایدی!)

بنابراین بسیار ضروری است که مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان که حال باید از عنوان اسبق برای وی استفاده شود، ابتدا به فکر ترتیب دادن جلسه ای برای بیان عملکرد و دفاع از اقدامات نکرده خویش باشد تا همه اصل و حقیقت ماجرا را دریابند.

انتقادات بسیاری از وی در دوران مدیریتش در شهرکهای صنعتی این روزها به گوش می رسد که نویدبخش روزهای سختی برای وی در آینده بود که نتیجه اش را امروز شاهد شدیم.

اما سخن آخر با استاندار و مردم ولایتمدار آذربایجان غربی این است که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان غربی که تنها همین فاکتور برای وی بس بود که شهرکهای صنعتی به حیاط خلوت دولتی ها تبدیل شود، کدامین اقدام خیر و تحولی نو در مجموعه تحت مدیریتیش انجام داد که حالا باید پای در رکاب رقابتهای انتخاباتی بگذارد.

مگر او چه گلی بر سر واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال توانسته است بزند که ادعای نمایندگی مردم و خدمتگذاری دارند؟!

آیا صلاحیت عسگری تایید می شود؟!

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان