اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 13:30   |   کد مطلب: 11718
رئیس پلیس راه استان همدان از توقيف یک دستگاه کاميون با خلافي بيش از 22 ميليون ريال و 8 تن اضافه بار در محور ملایر-همدان خبر داد.
توقیف کامیونی با 8 تن اضافه بار و 22 میلیون ریال خلافی در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ مهدی شاکری رئیس پلیس راه استان همدان گفت: روز گذشته ماموران گشت کنترلي قرارگاه پليس راه در محور ملاير- همدان با توجه به وضعيت ظاهري يک دستگاه کاميون بنز، این خودرو را متوقف و اقدام به توزین کامیون و استعلام از سیستم اجراییات نمودند.

وی اظهار کرد: پس از استعلام از سيستم اجراييات و توزين کاميون ، مشخص شد که خودرو داراي 22 میلیون و 450 ریال خلافي و8 تن اضافه بار می باشد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: برابر ماده 8  و همچنين ماده 31  قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي این خودرو توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

وی در ادامه از توقيف یک دستگاه خودروي پژو پارس با خلافي بيش از 31 میلیون ریال توسط ماموران پاسگاه پليس راه همدان- کرمانشاه خبر داد و گفت: این خودرو نیز به دلیل داشتن 31 میلیون و 600 هزار ریال خلافي پرداخت نشده توقیف و جهت سير مراحل قانوني  به پارکينگ منتقل شد.

شاکری اظهار کرد: برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي خودروهاي داراي خلافي بيش از 10 میلیون ریال که از طريق راهور ناجا به مالکان خودرو اطلاع رساني شده باشد در سيستم اجراييات شکايت ثبت شده و پليس مکلف است که خودرو را تا پرداخت معوقات از سوي مالک آن در پارکينگ توقيف نمايد، که از ابتداي سال 93 تاکنون تعداد 787 دستگاه خودرو به دليل خلافي بالاي 10 ميليون ریال توسط اين پليس راه توقيف شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان