اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 11:06   |   کد مطلب: 11710
در این همایش شبه دولتی، استاندار آذربایجان غربی خطاب به عناصر سیاسی اصلاحات و اعتدال استان گفت که انتخابات اسفندماه را جدی بگیرند و این اظهارات با توجه به اینکه دولت مجری انتخابات است عجیب به نظر می رسد.
توهین به آیت الله جنتی، متهم کردن نمایندگان مجلس به دزدی از بیت المال و حمایت از اصحاب فتنه 88+تصاویر

به گزارش صبح الوند به نقل از اروم نیوز، جشن گرامی داشت روز 24 خرداد پس از تبلیغات و هیاهوی فراوان دولت و گروه هایی از اصلاح طلبان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این همایش که به دلیل عدم استقبال از آن، با یک ساعت تاخیر و در سالن نیمه خالی برق راس ساعت 18 آغاز شد، مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان غربی، یکی از اساتید دانشگاه، یکی از روحانیون های اهل سنت، استاندار آذربایجان غربی و رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به سخنرانی پرداختند.

در این همایش شبه دولتی، استاندار آذربایجان غربی خطاب به عناصر سیاسی اصلاحات و اعتدال استان گفت که انتخابات اسفندماه را جدی بگیرند. که این اظهارات با توجه به اینکه دولت مجری انتخابات است عجیب به نظر می رسد.

سعادت همچنین دولت قبل را به استفاده از تفنگ و سرنیزه در جریان اعتراضات مردمی به خشک شدن دریاچه ارومیه متهم کرد. استاندار آذربایجان غربی در واکنش به خبر یکی از سایت های اصولگرا مبنی بر محرومیت استان آذربایجان غربی در شاخص های انسانی گفت که این محرومیت ها میراث دولت قبل است.

وی سنوشت برخی از منابع مالی در دولت گذشته را مبهم دانست.

اما در ادامه این نشست، محسن رهامی پشت تریبون رفت. در حالی که وزیر کشور هم اظهاراتش در خصوص پول های کثیف را تکذیب کرد، رهامی گفت: 170 نفر از همین نمایندگان مجلس با پول دزدی از بیت المال به مجلس رفته اند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با توهین به شخصیت آیت الله جنتی وی را به دخالت در روند انتخابات متهم کرد و گفت که شورای نگهبان میبایست همه را از فیلتر صلاحیت ها رد کند.

وی با تمجید از شخصیت اصحاب فتنه، آرزو کرد که آن ها به زودی از حصر آزاد شوند. وی اصحاب فتنه را پاکدست نامید و به آبگوشت خوردن با آن ها افتخار کرد. او که از اختلافات عمیق بین اصلاحطلبان آذربایجان غربی با خبر بود، آن ها را به اجماع فراخواند.

-در خلال مراسم، کلیپ هایی با تصویر رئیس جمهور دولت اصلاحات پخش شد.

-گروهی از افراد معلوم الحال با دستبند ها و سربندهای سبز در مراسم حضور یافتند.

این رفتارها و گفتارهای ضد نظام و مسئولین نظام در مراسمی با حضور مسئولین عالی رتبه دولت در آذربایجان غربی جای تعجب دارد.

 

مراسم گرامی داشت روز 24 خرداد(سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات سال 92) در حالی بعد از ظهر امروز در سالن برق ارومیه برگزار شد که این همایش مورد بی مهری مردم و فعالان سیاسی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

در حالی که  قرار بود مراسم موسوم به "روحانی تنها نیست" راس ساعت 17 آغاز شود، به دلیل عدم استقبال از این مراسم و خالی ماندن سالن (علی رغم تبلیغات گسترده در شهر)، مراسم با یک ساعت تاخیر ساعت 18 با حضور جمعی از مسئولین آغاز به کار کرد.

شوکه شدن مسئولین اجرایی از این استقبال سرد-چند تماس و حضور یک گروه 10 نفره از دانشجویان

ورود سعادت، رهامی و هیات همراه راس ساعت 18 به سالن نیمه پر برق

سران اصلاحات و اعتدال با اختلاف هایی عمیق در آستانه انتخابات

سخنرانی سعادت و واکنش به انتقادات رسانه ای

سخنرانی محسن رهامی- متهم کردن 170 نفر از نمایندگان مجلس به دزدی از بیت المال

توهین به آیت الله جنتی و انتقاد از سیاست های شورای نگهبان

 عرض ارادت به محضر اصحاب فتنه

دعوت گروه های حاضر برای رفع اختلافات و اجماع برای انتخابات اسفندماه

همه و همه در یک مراسم دولتی!

نامه ای که برای حمایت از تیم مذاکره کننده آماده شده بود

و کل امضاء هایی که زیر این نامه جمع شد

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان