اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 20:36   |   کد مطلب: 11695
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: بیش از یک‌هزار و 500 نفر از برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی در ماه رمضان در حسینه امام استفاده خواهد کرد.
حسینه امام(ره) همدان میزبان مراسم ترتیل خوانی قرآن ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش صبح الوند،  رضا فرهادی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ماه رمضان، اظهار کرد: برنامه‌های شاخصی را در طول این ایام در حسینیه امام(ره) برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم با عنوان «قرآن در رمضان» از ساعت هفت تا 18 در حسینیه امام، خاطرنشان کرد: این برنامه از شبکه صدا و سیمای استان به صورت زنده پخش خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی همدان گفت: استفاده از 30 نفر از خطیبان به منظور ارائه توضیحاتی در خصوص قرآن کریم نیز در دستور برنامه است.

وی از اجرای برنامه مسابقه پیامکی با سئوال سه گزینه‌ای در این برنامه خبر داد و افزود: به قید قرعه به سه نفر از برندگان مسابقه سه پلاک طلا اهدا خواهد شد.

فرهادی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه‌ها در سالن شماره دو حسینیه امام(ره) برنامه خاص برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده، به دعوت از علما برای بیان نکات آموزشی اشاره کرد و گفت: ساعت 18 این برنامه متصل به جمع‌خوانی قرآن در سالن شماره یک می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دیگر مسابقات در حسینیه امام طی ایام ماه رمضان، افزود: پاسخگویی به شبهات و تصحیح قرائت نماز با استفاده از علما، مخصوص آقایان و خانم‌ها را خواهیم داشت که این برنامه ساعت 17 تا 18 برگزار خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: مهد کودک آدینه در حسینیه امام نیز پذیرای کودکان خواهد بود تا خانواده‌ها با فراغ باز بتوانند از برنامه‌های فرهنگی ایام ماه رمضان استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه مولودی‌خوانی و جشن میلاد امام حسن(ع) افزود: ویژه‌برنامه شهادت مولای متقیان نیز پس از برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

فرهادی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز با هماهنگی تشکل‌های قرآنی برنامه‌های شاخص برگزار می‌شود، تأکید کرد: در سال گذشته 800 تا یک‌هزار نفر از این برنامه‌ها در حسینیه امام بهره‌مند شدند که امسال پیش‎بینی می‌شود بیش از یک‎هزار و 500 نفر از برنامه‌ها استفاده کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان