اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1394 - 13:21   |   کد مطلب: 11663
بحث ریزگردها و نحوه برخورد ابتکار در دوره های گذشته و کنونی، معامله او بر سر جان و سلامت مردم کل کشور به ویژه خوزستان، سکوت وی درخصوص انتقال آب، خشک شدن تالاب‌ها و پشت پرده واردات بنزین و همکاری با وزارت نفت در این راستا از جمله عوامل شکایت از ابتکار بوده که مستندات همه آن ها هم موجود است.
جزئیات جدید از پرونده خانم ابتکار در کمیسیون اصل نود مجلس

به گزارش صبح الوند، ناصر صالحی نسب، نائب رئیس کمیسون کشاورزی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص شکایت خود از خانم ابتکار گفت: شکایت رسمی در چند محور و با اولویت معامله بر سر جان و سلامت مردم و... به کمیسیون اصل 90 تحویل داده شده است.

 

وی با بیان اینکه مستندات کافی هم برای این موضوعات وجود دارد گفت: مستندات و مدارک خود را همراه با نامه شکایت به کمیسیون اصل 90 تحویل داده ایم.

 

نائب رئیس کمیسون کشاورزی در توضح این شکایت خاطرنشان کرد: بحث ریزگردها و نحوه برخورد ابتکار در دوره های گذشته و کنونی، معامله او بر سر جان و سلامت مردم کل کشور به ویژه خوزستان، سکوت وی درخصوص انتقال آب، خشک شدن تالاب‌ها و پشت پرده واردات بنزین و همکاری با وزارت نفت در این راستا از جمله عوامل شکایت از ابتکار بوده که مستندات همه آن ها هم موجود است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان