اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 11638
مدیر عاملی استقلال محلی برای کسب کرسی مجلس می شود؟
تلاش بانک وابسته به جریان خاص برای انتصاب مدیر عامل باشگاه استقلال!
یک مدیر سیاسی که از حامیان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم بود، به واسطه و پشتوانه اسپانسر باشگاه تلاشهای زیادی را برای حضور در باشگاه محبوب تهرانی انجام داده و می‌دهد تا هر طور شده سمت مدیرعاملی را برعهده بگیرد.
تلاش بانک وابسته به جریان خاص برای انتصاب مدیر عامل باشگاه استقلال!

به گزارش صبح الوند  به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا در حالی که وزارت ورزش و جوانان به دنبال روشن کردن تکلیف باشگاههای استقلال و پرسپولیس است، سیاسیون به پشتوانه حامیان مالی این باشگاه ها در تلاش برای حضور در این دو باشگاه هستند.

 

در این بین در حالی که محمود گودرزی، وزیرورزش و جوانان در نخستین گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان درمشهد مقدس گفته بود "به دلیل برگزاری انتخابات در سال جاری، شرایط درحوزه ورزش بسیار حساس است زیرا برخی فعالان سیاسی تمایل به استفاده از این فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی خود دارند " اما در این باره بازهم خبر می رسد که در آستانه انتخابات مجلس، سرخابی های پایتخت در حال تبدیل شدن به محلی برای فعالیت انتخاباتی سیاسیون است.

 

در این باره اما گفته می شود یک مدیر سیاسی که از حامیان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم بود، به واسطه و پشتوانه اسپانسر باشگاه تلاشهای زیادی را برای حضور در باشگاه محبوب تهرانی انجام داده و می‌دهد تا هر طور شده سمت مدیرعاملی را برعهده بگیرد.

 

در این مسیر مالک یکی از بانک ها که شایعاتی مبنی بر وابستگی آن به جریان انحرافی نیز در گذشته وجود داشته است، پیشنهاد کمک 30 میلیارد ریالی را به اسپانسر بابت انتصاب این فرد سیاسی بعنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره داده است .

 

این مدیر در زمانی که لیست استقلال به AFC نرفت و موجب حذف تیم از مسابقات آسیایی شد نیز در باشگاه سمت داشت. در این خصوص حتی شنیده می شود این مدیر سیاسی که سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد به دنبال مربی نیز بوده و مربی مدنظر وی هم در آخرین مصاحبه خود تعریف و تمجید بسیاری از این مدیر سیاسی کرده است .

 

این در شرایطی است که باشگاههای استقلال و پرسپولیس در بلاتکلیفی بسر می‌برند و این شرایط نابسامان موجب نگرانی هواداران این دو تیم شده است. در حالی که سایر تیمها با شروع فصل نقل و انتقالات شروع به یارگیری و بستن تیم فصل آینده خود هستند، مدیران وزارت ورزش هر روز از خبرهای خوش خبر می‌هند اما هنوز از این خبرها، خبری نیست و اتفاق مثبتی که باعث رفع نگرانی هواداران شود، نیفتاده است.

 

 

در این بین از مدیران وزارت ورزش و در راس آن، ‌نصرالله سجادی که مسوولیت اداره این دو باشگاه را برعهده گرفته است،‌ انتظار می‌رود مراقب باشند تا در سال انتخابات مجلس، هیچ فردی نتواند از این دو باشگاه محبوب و پرطرفدار پایتخت برای رسیدن به مقاصد و منافع شخصی خود استفاده کند. از سوی دیگر نیز دستگاههای نظارتی نیز باید توجه بیشتری درباره اهداف حضور  اسپانسرها در این دو تیم را داشته باشند و اوضاع را به خوبی رصد کنند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان