اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1394 - 22:31   |   کد مطلب: 11612
رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد:
تولید بیش از 10درصد محصولات کشاورزی استان در اسدآباد
رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه 10 تا 13 درصد تولید محصولات کشاورزی استان در شهرستان اسدآباد است، گفت: بر این اساس مسئله آب در این شهرستان مهم بوده و به امر کشاورزی باید توجه بیشتری شود.
تولید بیش از 10درصد محصولات کشاورزی استان در اسدآباد

به گزارش صبح الوند، ناصر فتاحی رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد، با اشاره به روش‌های خوبی که طی سال گذشته برای مبارزه با آفات کشاورزی پیگیری شد، گفت: امسال نیز با پیگیری صورت گرفته، به جای مبارزه کلی، اراضی حاشیه‌ای نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اقدام مبارزه با آفات کشاورزی موجب شد که اراضی کمترین سن را داشته و اراضی مرغوبی در حال حاضر وجود دارد.

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد افزود: در سن مادر 7 هزار هکتار و در زمینه مبارزه با سن پوره نزدیک به 2 هزار هکتار مبارزه با آفات صورت گرفته است.

وی ضمن توصیه به کشاورزان مبنی بر بهره‌مندی از تمهیدات دولت در اجرای آبیاری تحت فشار گفت: کشاورزان نسبت به تشکیل پرونده برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری اقدام کنند.

فتاحی اظهار کرد: با توجه به تنش خشکسالی احتمال می‌رود بین 10 تا 20 درصد، کاهش تولید محصولات کشاورزی را داشته باشیم.

 وی یکی از راهکارهای مدیریت آب را اجرای سیستم‎های آبیاری نوین دانست و افزود: آبیاری کم‌فشار یکی از راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب است که موجب بالا رفتن راندمان 95 درصدی می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه 10 تا 13 درصد تولید محصولات کشاورزی استان در شهرستان اسدآباد است، گفت: بر این اساس مسئله آب در این شهرستان مهم بوده و به امر کشاورزی باید توجه بیشتری شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان