اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1394 - 14:08   |   کد مطلب: 11611
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقان طلاهای کودکان و اعتراف به 10 فقره سرقت در همدان خبر داد.
سارقان طلاهای کودکان در دام پلیس همدان گرفتار شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد طلاهای کودکان در سطح شهر همدان و اعلام شکایت مالباختگان در مراجع قضایی و انتظامی رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران شعبه سوم اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از بررسی‌های فراوان مشخص شد که دو نفر با خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ با پلاک مخدوش پس از اغفال دختران کم سن و سال اقدام به سرقت گوشواره و النگوی آنها کرده و از محل متواری می‌شوند.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: ماموران پلیس با تلاش بسیار خودرو سارقان و مالک آن را شناسایی و به پلیس آگاهی احضار کردند که مشخص شد خودروی مذکور در اختیار فردی دیگری که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است قرار دارد.

وی گفت: این سارق حرفه‌ای به همراه فرد دیگری که از همدستانش بود در حین ارتکاب به جرم در یکی از خیابان‌های سطح شهر همدان مشاهده و بلافاصله دستگیر و پلیس آگاهی دلالت داده شد.

زارعی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 10 فقره سرقت طلا از کودکان معترف و مشخصات فرد دیگری را نیز به عنوان خریدار اموال مسروقه در اختیار پلیس قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد 3 جفت گوشواره و 2 حلقه النگو کشف و پس از تشکیل پرونده برای متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان