اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1394 - 21:59   |   کد مطلب: 11607
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبدیل نشست رسمی با صنعتگران زنجان به جلسه هم اندیشی صمیمانه، بر ضرورت کمک به تولیدات داخلی تاکید کرده و گفت: خط مقدم امروز کشور سنگرهای تولید و اقتصاد است و تولیدگنندکان رزمندگان جهاد اقتصادی هستند.
تولید کنندگان کشور جهادگران اقتصادی هستند

به گزارش صبح الوند به نقل از موج رسا, سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش هم‌اندیشی بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با اشاره به اینکه تولید امروز سنگر اقتصاد کشور است٬ اظهار کرد: باید همیشه در خط مقدم باشیم و تولید کنندگان نیز باید در این خط تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه جایگرین کردن تولیدات داخلی به جای واردات خارجی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج مستضعفین است٬ افزود: واردات غیرنفتی باید به داخل کشور کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید به سمت توسعه تولیدات داخلی حرکت کنیم٬ ابراز کرد: برای رونق اقتصاد داخلی باید به صنعت نگاه جداگانه‌ای داشته باشیم و به صورت دقیق به این موضوع بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به واحد‌های خرد راکد برای روی کار آمدن از برنامه‌های سازمان بسیج است٬ افزود: راه‌اندازی صنایع راکد از اهداف بسیج کمک به است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه 600 هزار کالای وارداتی داریم٬ تصریح کرد: باید در صدد افزایش تولیدات داخلی به منظور ارتقای رونق اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار واحد تعطیل داریم٬ افزود: نزدیک به 4 هزار از این واحد‌ها با مشکل نقدینگی مواجه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 900 واحد تولیدی داخلی با مشکل نبود بازار مواجه‌اند٬ خاطر نشان کرد: نزدیک به 300 واحد نیز با مشکل اختلاف شرکا رو‌به‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه باید دنبال راه حل‌هایی برای حل ضعفمان چه کاری باید انجام دهیم٬ افزود: یک سری از واحد‌های تولیدی مشکلات مشترک و برخی نیز اختصاصی دارند.

سردار نقدی افزود: برخی از مشکلات جزئی قابل حل است و می‌تواند برای حل آن اقداماتی انجام داد و باید برای حل آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه سعی داریم مشکلات واحد‌های تولیدی داخلی را حل کنیم٬ بیان کرد: بیشتر این مشکلات حل شدنی است چرا که در برابر دشمن هشت سال ایستادگی کردیم ‍پس حل این مشکلات نیز شدنی است.

نشست صنعت گران زنجانی با سردار نقدی در فضایی رسمی برگزار می شد که رییس سازمان بسیج با مشاهده این فضا گفت: من آمده ام تا در فضایی صمیمی با شما گفت و گو کنم. لذا از سخنرانی پرهیز می کنم و به مشکلات شما گوش می دهم. این اقدام سردار نقدی بارها از سوی صنعت گران زنجانی مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان