اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. خرداد 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 11556
یکی از رهبران انصار الله ضمن اعلام تخریب 190 مسجد در حملات هوایی جنگنده های سعودی به یمن گفت: عربستان همچنان بمب‌های شیمیایی بر سر مردم یمن خالی می‌کند.
استفاده عربستان سعودی از بمب‌های شیمیایی در یمن

به گزارش صبح الوند، یکی از رهبران جنبش انصار الله یمندر خصوص جنایات جنگی ائتلاف سعودی در حملات خود علیه یمن اظهار داشت:عربستان همچنان سلاح‌های ممنوعه علیه ملت یمن بکار می‌گیرد.

وی افزود:ریاض تسلیحات شیمیایی در اختیار دارد و مناطق تحت سیطره انصار الله را با مواد شیمیایی بمباران می‌کند.

البثوری گفت: گزارش سازمان دیدبان حقوق بشر گواه این است که رژیم آل سعود در دستکم چهار حمله هوایی از گازهای سمی در مناطق استان صعده استفاده کرده است.

این رهبر انصار الله گفت:هواپیماهای ارتش عربستان ده‌ها مسجد در یمن را بمباران کردند که پناهگاه آوارگانی شده بود که خانه‌هایشان را در حملات ائتلاف سعودی از دست داده بودند.

البثوری گفت: دستکم 190 مسجد که بیش‌تر آنها در استان‌های صنعا و صعده واقع هستند در حملات ائتلاف سعودی بمباران شدند که 40 مسجد کاملا تخریب و به یکصد و پنجاه مسجد دیگر خساراتی وارد آمده است.

منابع بلندپایه سیاسی در یمن نیز تاکید کردند: موشک‌باران پایگاه هوایی خالدبن عبدالعزیز در خمیس مشیط در منطقه عسیر پیام مهم و هشدار دهنده به آل سعود در تداوم جنایات خود علیه غیرنظامیان و بمباران بی‌سابقه و وحشیانه منازل مسکونی است.

این منابع گفتند:صبر یمنی‌ها حد و حدودی دارد، در صورتی که رژیم آل سعود دست از وحشی‌گری و جنایات خود برندارد رهبری یمن گزینه‌های زیادی را در چنته دارد که به ترتیب رو خواهد کرد .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان