اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. خرداد 1394 - 9:21   |   کد مطلب: 11510
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از جمله برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر اولویت دادن به برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری است تا بتوانیم کشور را از آسیب‌های این پدیده شوم مصون کنیم.
رویکرد فرهنگی اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر همدان است

به گزارش صبح الوند، عبدالحسین مرادی رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدانگفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف گرایش جوانان به سمت تفریحات سالم برگزار شده است.

وی برخورداری از نیروی انسانی کارآمد را نیاز هر جامعه‌ای دانست و اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی، حاصل کار جوانان و نوجوانانی است که امروز سرمایه‌های ناب و گرانبهای این مملکت به شمار می‌روند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر همدان افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، به ویژه مواد مخدر هزینه‌های زیادی کرده است.

وی با بیان اینکه 71 درصد آمار زندانیان مربوط به مواد مخدر است، گفت: 30 درصد از قتل‌ها، 60 درصد از طلاق‌ها، کودک‌آزاری‌ها و بسیاری از آسیب‌های دیگر حاصل پدیده شوم مواد مخدر است.

مرادی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر اولویت دادن به برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری است تا بتوانیم کشور را از آسیب‌های این پدیده شوم مصون کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در مباحث فرهنگی افزود: باید با توانمند کردن جوانان و نوجوانان، به آنان قدرت نه گفتن را آموزش دهیم.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر استان، توانسته از رتبه 22 در سال 92 به رتبه هشتم در سال 93 در حوزه مبارزه با مواد مخدر دست یابد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان