اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1394 - 12:32   |   کد مطلب: 11463
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری همدان گفت: طرح بزرگ مکانیزه شدن تمام پل‌های عابر پياده همدان با تزریق اعتبار 70 ميلياردی در دست اجراست.
تمام پل‌های عابر پياده همدان مکانیزه خواهند شد

به گزارش صبح الوند، عباس صوفي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری همدان ز مکانيزه شدن تمام پل‎هاي عابر پياده شهر همدان در امسال خبر داد و گفت: در اين راستا 70 ميليارد ريال اعتبار در بودجه سال 94 شهرداري همدان به منظور نصب آسانسور و پله برقي براي اين پل‎ها پيش‎بيني شده است.

وی اظهار کرد: 20 نقطه حادثه‎خير در شهر همدان که عمده‎ترين تصادفات جرحي و فوتي در آن نقاط رخ مي‎داد، با همکاري پليس راهنمايي و رانندگي شناسايي شده است که 18 مورد از اين نقاط با اصلاح مهندسي ايمن شدند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری همدان از خريداري 20 دستگاه اتوبوس جديد در اسفندماه سال گذشته خبر داد و افزود: از اين تعداد 10 دستگاه تا پايان سال جاري و 10 دستگاه نيز در اوايل سال آينده وارد ناوگان حمل و نقل شهر همدان خواهد شد.

وی با بيان اينکه قرارداد شهرداري با بانک شهر براي اجراي طرح کيف پول الکترونيکي و کارت بليت اتوبوس منعقد كرده است، گفت: نصب باجه‌ها در سطح شهر، نصب دستگاه اي‌وي‌ال در باجه‌‌ها و همچنين دستگاه پورت الکترونيکي در اتوبوس‌ها در حال اجراست كه در حال حاضر 15 باجه در سطح شهر همدان نصب شده است.

صوفی با بيان اينکه فروش کارت بليت الکترونيکي آغاز شده است، اظهار کرد: به دنبال اين هستيم که خدمات کيف پول الکترونيکي را به ديگر حوزه‌ها همچون تاکسيراني و ساير خدمات شهري ارتقا دهيم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان