اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 11462
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با اشاره به تشدید نظارت سازمان تاکسیرانی همدان بر فعالیت رانندگان تاکسی گفت: با هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و تحت هر عنوانی و بخصوص افزایش قیمت بنزین برخورد جدی می شود.
با هرگونه افزایش کرایه تاکسی در همدان برخورد می شود

به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشیدوند مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کلان شهر همدان گفت: کلیه بازرسان سازمان تاکسیرانی همدان در میادین و خیابان های اصلی شهر و همچنین محل ایستگاه های تاکسی حضور مستمر داشته و بر فعالیت رانندگان تاکسی نظارت جدی دارند.

وی اظهار کرد: با افزایش نرخ تاکسی ها از اول اردیبهشت ماه سال جاری در همدان، چندین اکیپ بازرسی به صورت فعال و ثابت در سطح شهر حضور دارند و به تخلفات احتمالی رسیدگی می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کلان شهر همدان افزود: بازرسان سازمان به صورت گشت های نامحسوس عملکرد رانندگان تاکسی را زیر نظر داشته و تلاش می کنند حقوق رانندگان تاکسی و شهروندان به صورت همزمان رعایت شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت سازمان تاکسیرانی همدان بر فعالیت رانندگان تاکسی گفت: با هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و تحت عنوان هایی نظیر افزایش قیمت بنزین، نداشتن پول خرد، یک مسیر خالی باید برگردم و... برخورد جدی می شود.

خورشیدوند اظهار کرد: مردم فهیم همدان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را با سامانه پیامکی 30004139 و یا شماره تلفن 32514242 با بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان در میان بگذارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان