اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1399 - 19:44   |   کد مطلب: 33004
در قالب طرح رزمایش مومنانه انجام شد
کمک بیش از 2 میلیارد تومانی همدانی ها به نیازمندان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان از آغاز اولین رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: اولین مرحله رزمایش مومنانه با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) با کمک بیش از دو میلیارد و 260 میلیون تومانی همدانی ها انجام شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: اقدامات موثری در زمینه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، اماکن با همکاری مردم، بسیجیان وگروههای خادم الشهدا صورت گرفته است.

وی آسیب دیدن معیشت بخشی از مردم از ویروس کرونا را یک آسیب اقتصادی به بدنه عمومی جامعه دانست و افزود: همکاری و همدلی مردم در طرح رزمایش مومنانه می تواند از آسیب های معیشتی خانواده های نیازمند بکاهد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج همدان با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب و همچنین ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر کمک فوری و مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان گفت: رزمایش کمک مومنانه در شهرستان همدان با پخش 5000 بسته معیشتی و 2000 بن خرید کالا و 1000کارت هدیه در بین آسیب دیدگان آغاز شد. 

وی ادامه داد: رزمایش مومنانه با قدرت ادامه دارد و دومین مرحله کمک ها در نیمه ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.

بقایی از کمک به 300 نفر از افرادی که مشکل اجاره بها داشتند خبر داد و گفت: شصت میلیون تومان به حساب  سرپرست خانوارهایی که مشکل اجاره بها داشتند واریز شد که این خانواده ها توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان شناسایی شده بودند. 

فرمانده قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به همکاری بسیجیان و سپاه در رزمایش مومنانه  گفت: این رزمایش به همت سپاه ناحیه همدان صورت گرفت  و در مرحله اول توانست 8300 بسته حمایتی اعم از مواد غذایی و کارت هدیه و بن خرید را به خانواده های آسیب دیده اهدا کند. 

 کریم مطهری با اشاره به حضور بی نظیر خیران همدانی در رزمایش افزود: امیدواریم کمک های مردمی ادامه دار باشد تا بتوانیم مرحله دوم رزمایش را در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله بعدی را در روز عید سعید فطر برگزار کنیم. 

وی از پخش 3500 بسته گوشت و مرغ 5/2 کیلویی در این طرح خبر داد و گفت: نزدیک 10 تن  بسته گوشت و مرغ  توسط سپاه در بین بسته ها قرار داده شد و سعی شد مواداولیه غذایی شامل برنج، روغن، رب و ماکارانی در بین بسته ها جای داده شود.

انتهای پیام/ آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان