اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 9:14   |   کد مطلب: 32841
سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و سالی پر از خبرهای تلخ و شیرین را برجای گذاشت، روزهایی پر از خاطره که تکرار شدنی نیستند.
تلخ و شیرین های ورزشکاران همدانی در سال ۹۸

به گزارش صبح الوند، بر آن شدیم با ورزشکاران رشته های مختلف به گفت و گو بپردازیم تا خاطرات تلخ و شیرین خود را بیان کنند. 

مجید دیبافر مربی ورزشی به خبرنگار ما گفت: بهترین اتفاق در سال 98 برگزاری اولین  استاژ داوری استان همدان بود که بنده مسئول برگزاری بودم و تجربیات زیادی کسب کردم.

وی ادامه داد: وقتی که بزرگان ورزش تکواندو کنار هم جمع می شوند و آخرین اطلاعات ورزش تکواندو  را مرور می کنند و آموزش می بینند برای من بهترین لحظه است.

این مربی همدانی افزود: کسب مدال نقره جهانی امیرحسین نوروزی در رشته تکواندو از دیگر خاطرات خوب در سال 98 بود.

دیبافرتلخ ترین اتفاق سال گذشته را کسالت یکی از بزرگان ورزش دانست و افزود: کسالت و  بستری شدن استاد بزرگ مهرپویا از نامداران ورزش تکواندو استان در بیمارستان سینا به مدت ۲ هفته روزهای سختی را رقم زد. 

پوریا حصاری مربی بدنسازی در بیان خاطرات خود گفت: انتخاب اینجانب به عنوان مربی بدنساز تیم ملی شوتوکان کاراته کشور جزو بهترین خاطرات سال 98 است که در نهایت تیم ایران هم در بین 52 کشور رتبه دوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در حاشیه این مسابقات برای دومین بار توکیو را بازدید کردم و دوستی که چندین سال ندیده بودم را دیدم و خاطرات خوبی رقم خورد.

این بدنساز همدانی بدترین خاطره سال گذشته را ریاست هیات هاکی بیان کرد وگفت: مدت کوتاهی به عنوان رئیس هیات هاکی انتخاب شدم که متاسفانه بخاطر حاشیه های زیادی که این هیات ورزشی داشت انصراف دادم و بدترین خاطرات سال 98 در این هیات رقم خورد. 

فاطمه محمد علیزاده مربی همدانی کسب مقام اول کشوری در رشته پومسه دی ماه 98را بهترین خاطره سال گذشته بیان کرد و گفت: انتخاب شدن خواهرم برای ورود به اردوی تیم ملی که مقام دوم را کسب کردند از دیگر خاطرات خوب سال گذشته بود.

وی ادامه داد: خاطره بد که همین اواخر سال رخ داد بلافاصله بعد از انتخابی تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی یکماه استراحت مطلق بودم که متاسفانه بعد از بلند شدن از آسیب، ویروس کورونا مطرح شد و تمام اردوها و مسابقات و تمرینات کنسل شد و تمام زحمات یکساله ام به باد رفت و از همه بدتر اینکه مردم سرزمینم گرفتار بیماری هستند و در بحران و استرس به سر می برند.

عطیه صفی زاده خبرنگار همدانی گفت: بهترین خاطره سال 98ورورد به حوزه مورد علاقه ام یعنی رسانه بوده وهمین اتفاق باعث شد ڪه در حوزه دیگری چون نویسندگی هم پیشرفت کنم و تغییر در زندگی شخصی ام  از نظر اخلاقی و رشد بیشتر معنویات حاصل شد.

وی ادامه داد: بدترین خاطره بیشتر مقطعی بوده اما در کل  بدترین اتفاق شهادت سردار سلیمانی بود که همه مردم ایران را عزادار کرد.

جعفر شمسی ورزشکار رشته پاور لیفتینگ به خبرنگار ما گفت: یکی از بدترین خاطرات سال گذشته یا بطور کلی بدترین خاطره عمرم این بود که دومین روز زمستان بعد از چند وقت مشغله کاری ورزشی  مرخصی چند روزه ای گرفته بودم و میخواستم در کنار پدر و مادر باشم و اتفاق نادری برای پدرم افتاد که در کمتر از چند دقیقه چند بار تشنج کردند بطوریکه این صحنه برای من و مادرم واقعا دردناک بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از دو هفته پدرم سلامتی خود را به دست آورد و خدا را از بابت شکرگزارم. 

این ورزشکار همدانی سلامت خانواده اش را بهترین هدیه خداوند در سال گذشته بیان کرد. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان