اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1398 - 9:34   |   کد مطلب: 32568
2 کاندیدای مطرح به سه سوال مشترک که مهمترین آن، معرفی برنامه خود برای بهبود وضعیت کشور در صورت راهیابی به مجلس یازدهم چیست را پاسخ دادند.

به گزارش صبح الوند، 2 کاندیدای مطرح به سه سوال مشترک که مهمترین آن، معرفی برنامه خود برای بهبود وضعیت کشور در صورت راهیابی به مجلس یازدهم چیست را پاسخ دادند. 

 

به گزارش صبح الوند ؛ ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس ازروز24 بهمن ماه آغاز شد.

 

در پی این بیانیه اکثر جناح های سیاسی به بیان دیدگاه ها و کاندیداهای مدنظر خود و معرفی برنامه های آنها می پردازند سایت خبری صبح الودن بدون جانبداری از هیچ گرایش سیاسی به گفتگو با چندین نماینده مستقل اصولگرا و اصلاح طلب در سطح استان و معرفی آنها پرداخت. 

 

سردار سلیمانی خودش را برای مردمش و مملکتش هزینه کرد و هر کسی که خودش را برای مردمش هزینه در قلب ها خواهد ماند/ تمام قدرت و توانم را برای مردم همدان استفاده می کنم / مجلس به نماینده پر قدرت نیاز دارد 

کاندیدای مجلس یازدهم در همدان گفت:تابحال 65پروژه ملی عنوان کردم که 24از این طرح ها افتتاح و 41پروژه باقی مانده است که باید پر قدرت تر پروژهای ملی را دنبال کرده و با موفقیت این پروژها را افتتاح کنیم.

ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی از 24بهمن ماه آغاز می شود.   
 
در پی این بیانیه اکثر جناح های سیاسی به بیان دیدگاه ها و کاندیداهای مدنظر خود و معرفی برنامه های آنها می پردازند سایت خبری عصر همدان بدون جانبداری از هیچ گرایش سیاسی به گفتگو با نمایندگان استان پرداخت.

حمیدرضا حاج بابایی سیاستمدار کهنه کار که تجربه نماینده مجلس پنجم ششم هفتم هشتم دهم و وزیر آموزش و پرورش در دوره دولت دهم را تجربه کرده است و همچنین او در دوره نمایندگی اش عضو هیات رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون فرهیختگان مجلس بوده و در امنیت ملی و سیاست خارجی عضویت داشته است. 

  
حاج بابایی نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گفت: سردار شهید سلیمانی نماد یک انسان انقلابی بود و ایشان ضمن اعتقاد به رهبری و تقوا خودش را برای مردمش و نظام و مملکتش هزینه کرد و هر کسی که خودش را برای جامعه و مملکتش هزینه کند در قلب ها خواهد ماند و این سردار شهید خودش را فدای دین و مملکتش کرد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به اینکه 5دوره نماینده مردم و یک دوره وزیر آموزش وپرورش بودم تجربه هایی بسیاری را در این 5 دوره آموختم که با قدرت در کار وارد شوم و به شکلی حرکت کنم  که موفق شویم و  از موقیعت خوبی در کشور برخودار شویم. 

او در ادامه گفت: امروز حس میکنم قدرت کاری و قدرت فهمم از مجلس و قدرت کمک رسانی به استان همدان بیش از ده برابر دوره اول نمایندگیم شده است.
وی خاطر نشان کرد:در این دوران65پروژه ملی عنوان کردم که 24از این طرح ها افتتاح و 41پروژه باقی مانده است که باید پر قدرت تر پروژهای ملی را دنبال کرده و با موفقیت این پروژها را افتتاح کنیم.
 
حاج بابایی گفت:هر آنچه که تاکنون دارم از مردم است و تمام قدرت وتوانم را برای خود مردم استفاده خواهم کرد.

او ادامه داد: خوشبختانه مردم هم تا حدی از ما انتظار و رضایت داشتند و بسیاری در خواست کردن که مجددا کاندیدا شوم  و حتی در دین هم آمده است که اگر شخصی هم قدرت کاری داشت و هم خواسته ی مردم باشد شخص  مکلف است که در حوزه حضور پیدا کند.

حاج بابایی گفت: برنامه های که در دوره قبل هم چون راه آهن،اتوبان ها ،رشد بیمارستان ،رشد دانشگاه ،دفاع از حقوق کارگران و فرهنگیان وکارمندان، عدالت اجتماعی و 65پروژه را مانند دوره قبل قوی تر دنبال خواهم کرد.
او با اشاره به وضیعت اشتغال شهر مطرح کرد: همه ی ما میدانیم که بی کار در شهر زیاد داریم اما باید بدانیم میزان اشتغال ما نسبت به شهر های دیگر بهتر بوده و با اجرای طرح هایی هم چون منطقه اقتصادی،منطقه ویژه فناوری ،رونق محیط کسب وکار وگاوداری6000راسی وضیعت اشتغال بیشتر خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: حضور مردم در انتخابات اقتدار برای کشور به ارمغان می آورد و به دنبال این اقتدارهم امنیت را به دنبال خواهد واین امنیت اقتصاد و اشغال را به دنبال خواهد داشت.

 

در شرایط کنونی نمایندگانی توانا ،مجرب،دانا ،انقلابی باید در مجلس حضور پیدا کنند/: اولین کاری که در بدو ورود انجام خواهم داد  مقابله با گرانی و تدوین قوانین برای عوامل محتکر و گران فروش می باشد/60راهکار برای ورود علم وفناوری به چرخه رشد ملی کشور واستحکام تولید و اقتصاد کشور دارم

نامزد نماینده مجلس در همدان گفت:  جنگ دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی است و عدم نظارت بر فعالیت ها  از سمت دولت و مجلس باعث شده است که فشار بیشتری بر وضع معیشت مردم وارد شود.

کارخانه ای نامزد مجلس در دوره یازدهم در همدان گفت: در شرایط کنونی نمایندگانی دانا ،انقلابی ،مومن،توانا مجرب وارد مجلس شوند.

وی در ادامه گفت:با توجه به اینکه نمایندگان قوانینی برای دستگاه های دولتی و وزرات خانه ها وضع میکنند باید افرادی در  مجلس حضور یابند که با ساختار این دستگاه ها و وزارت خانه و قوانین آشنایی داشته باشند.

کارخانه ایی گفت: شرایط کنونی کشور شرایط حساسی است که در طول 40ساله گام نخست انقلاب هرگز ایران اسلامی با این تهاجم سخت رو به رو نبوده است و با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی قلب برنامه ریزی کشور است وهر چه این قلب قدرت مند باشد کشور از اقتدار و قدرت بیشتری برخودار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در چند ساله اخیردشمن با ضعیف کردن مجلس و عدم استحکام توانسته معادلات اقتصادی را بهم بزند.
 
او ادامه داد: با توجه به این که در دوره دوره قبلی در مجلس شورای اسلامی نماینده بودم ترجیح دادم در مجلس دهم حضور نداشته باشم وبیشتر تمرکزم  را برای تهیه راهکار های مناسب برای مشکلات درتمام عرصه ها مختلف جمع کنم و تصمیم گرفتم با ورود با مجلس راهکار ها ونقشه ها را عملی کنم.  

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه مطرح کرد: جنگ دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی است و عدم نظارت بر فعالیت ها  از سمت دولت و مجلس باعث شده است که فشار بیشتری بر وضع معیشت مردم وارد شود.

کارخانه ای با اشاره به قانون تعزیرات گفت :قانون تعزیرات مصوبه سال69می باشد که این قانون در سال74اندکی تغییر کرده است و برای گرانی فروشی جریمه کمی در نظر گرفته شده است که  باید با توجه به نرخ تورم در نظر گرفته شود. 

وی افزود: اولین کاری که در بدو ورود انجام خواهم داد  مقابله با گرانی و تدوین قوانین برای عوامل محتکر و گران فروش می باشد.
وی در خصوص ساماندهی تولیدگفت: در این خصوص طرح هایی آماده کردم و بیش از 60راهکار برای ورود علم وفناوری به چرخه رشد ملی کشور واستحکام تولید و اقتصاد کشور دارم.

وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه کمبود بودجه در کشور داریم  راهکار های هم برای رفع این معظل دارم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان