اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1398 - 10:06   |   کد مطلب: 31694
تیم‌های پاس و شهرداری همدان در حالی‌ که خود را برای حضور موفق در این فصل از رقابت‌های لیگ ۲ مهیا می‌کنند، با حواشی بی‌شماری روبرو شدند.
حواشی بی‌شمار پاس و شهرداری همدان در پیش فصل مسابقات لیگ ۲

به گزارش صبح الوند، تیم‌های پاس و شهرداری دو نماینده همدان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند.

تیم پاس با سقوط از لیگ برتر به لیگ یک و سقوط از لیگ یک به لیگ ۲ از سطح اول فوتبال باشگاهی کشور به سطح سوم آن رسید.

برخلاف تیم پاس تیم شهرداری با قهرمانی در لیگ استان، حضور در لیگ ۳ و کسب امتیاز لیگ ۲ از این مسابقات، در حال حاضر در سطح سوم فوتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زند.

پاس و حواشی تکراری

پاس در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تا آستانه صعود به لیگ دسته یک پیش رفت، اما در ۲ هفته پایانی مسابقات با کسب دو نتیجه ضعیف از صعود به مرحله پلی آف باز ماند تا امسال هم در لیگ دسته دوم توپ بزند.

پاسی‌ها در پیش فصل مسابقات همانند چند فصل اخیر با حواشی بسیاری دست به گریبان بودند. پس از پایان مسابقات فصل گذشته سیروس رکنی، عضو اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور ، و از مدیران اسبق باشگاه پاس، از خرید امتیاز لیگ یکی توسط هیئت مدیره باشگاه پاس خبر داد.

از قرار معلوم خرید امتیاز تیم لیگ یکی شهرداری تبریز در دستور کار عباسرصوفی، رئیس هیئت فوتبال استان و شهردار همدان قرار داشت و مذاکرات مثبتی نیز در این زمینه با شهردار تبریز صورت گرفته بود اما در آخرین لحظه رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با خروج امتیاز تیم شهرداری از شهر تبریز مخالفت کرد تا حضور پاس در این فصل جدید فوتبال باشگا‌های کشور در لیگ دسته یک منتفی شود.

درگیری جمشیدیان با عضو هیئت مدیره

اما دومین حاشیه تیم پاس پس از پایان مسابقات فصل پیش درگیری رسانه‌ای احمد جمشیدیان سرمربی پاس با امیر عظیمی مدیرعامل سابق باشگاه و عضو فعلی هیئت مدیره پاس بود که با مصاحبه‌های خود حسابی از خجالت هم درآمدند. جنجالی که هیچ کس هم متوجه نشد جرقه آن چگونه زده شد و چرا پس از مدتی آتش آن خاموش شد.

سومین حاشیه بزرگ پاس در تعطیلات لیگ خداحافظی احمد جمشیدیان از سرمربیگری باشگاه بود. وی در گفت و گویی از خود به عنوان سرمربی سابق باشگاه یاد کرد و علی رغم آن که عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان از احمد جمشیدیان به عنوان سرمربی پاس در فصل جدید مسابقات نام برد، اعلام کرد شرایط همکاری وی با باشگاه پاس فراهم نیست و قصد ادامه همکاری با تیم پاس را ندارد.

با این حال طولی نکشید که ابتدا دستیاران جمشیدیان برای آماده سازی تیم در این فصل از رقابت‌ها در تمرینات گاس حاضر شدند و چند روزی هم هست که تمرینات پاس با حضور جمشیدیان دنبال می‌شود. هر چند گفته می‌شود وی هنوز قراردادی برای فصل جدید با مدیران باشگاه منعقد نکرده است.

احتمال جلوگیری از حضور پاس در فصل جدید

اما چهارمین و مهم‌ترین حاشیه تیم پاس در فصل نقل و انتقالات مربوط به عدم موجودی در حساب باشگاه برای تسویه حساب با طلبکاران است؛ اتفاقی که ممکن است مانع از حضور نماینده فوتبال همدان در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم شود.

احمد جمشیدیان در پایان تمرین روز گذشته باشگاه در گفتگو با هواداران عنوان کرد: تسویه های مالی انجام شده و اگر تا هفته آینده پولی به باشگاه تزریق شود به حساب طلبکاران واریز میگردد در غیر اینصورت برگه های تسویه هیچ اعتباری ندارند.

وی افزود: اگر تسویه حساب به فدراسیون فوتبال ارائه نکنیم از دور رقابت های لیگ دو به صورت اتوماتیک حذف خواهیم شد.

شهرداری؛ از صعود تا سقوط

تیم شهرداری همدان در فصل ۹۷_۹۸ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با وجود آنکه هم مدیرعامل خود و هم سرمربی‌اش را تغییر داد نتوانست نتیجه درخوری کسب کند و تا هفته‌های پایانی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته دوم بود.

شهرداری فصل گذشته را با مربیگری بابک صمدیان و مدیرعاملی اسکندریان آغاز کرد. اسکندریان در اواسط فصل از مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد و کار اداره تیم را پیام حیدری مشاور ورزشی شهردار همدان در دست گرفت.
بابک صمدیان هم پس از کسب نتایج ضعیف جای خود را به هادی گلمحمدی داد. با آمدن حیدری و گلمحمدی روند نتایج تیم شهرداری صعودی شد و این تیم خود را از جمع فانوس به دستان گروه الف مسابقات جدا کرد و در لیگ دسته دوم باقی ماند.

تیم شهرداری هم در فصل نقل و انتقالات کم حاشیه نداشت

رضوان سلماسی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان در یکی از جلسات شورا به شدت از عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و باشگاه شهرداری گلایه کرد تا جایگاه سعید خوشبخت مدیرعامل این سازمان متزلزل شود.

تیم شهرداری در حالی که تمرینات خود را با هادی گلمحمدی به عنوان سرمربی دنبال می‌کرد، هفته گذشته با یک شک بزرگ مواجه شد و سعید خوشبخت، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با حکم شهردار همدان برکنار و جای خود را به روح الله وجدی هویدا داد.

در حال حاضر مدیریت این تیم را پیام حیدری داور مطرح فوتبال همدان به عهده دارد و تمرینات تیم با جدیت دنبال می‌شود.

آنچه مسلم است تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان با توجه به مشکلات مالی و حواشی بی‌شماری که در پیش فصل پشت سر گذاشتند کار سختی برای صعود به لیگ دسته اول در فصل ۹۸_۹۹ لیگ دسته دوم در پیش دارند با اینحال هواداران دو تیم دل به دانش مربیان خود و تعصب بازیکنانشان دارند و امیدوارند حداقل یکی از این دو تیم سهمیه لیگ دسته اول را در این فصل کسب کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان