اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 10:05   |   کد مطلب: 27049
انجمن خیریه دست هایی برای خدا به صورت خودجوش با اعتقاد بر اینکه زودن غبار فقر از چهره نیازمندان وظیفه ای بر دوش همگان است اقدام به فعالیتهایی خداپسندانه در سطح شهر همدان نموده است.
عضویت 500 نیکوکار در انجمن دست هایی برای خدا

به گزارش صبح الوند، زدودن غبار فقر و ناراحتی از چهره یک انسان نیازمند وظیفه ایست بر دوش همگان ، با همکاری و همدلیست که می توان طعم شیرین آرامش و آسودگی را بر کام تلخ نیازمندان چشاند.

 

و چه زیباست دست هایی که پر از مهربانی غبار فقر را از چهره نیازمندی می زدایند و این همان باریدن عشق است... آری اینجا عشق می بارد و بس

 

این پیام انجمن دست هایی برای خداست... آری انجمنی خودجوش از دل مردم

 

 

جمعیت مردمی دستهایی برای خدا(آفاق گستربه شماره ثبت 444) با هدف کمک به درمان بیماران نیازمند با همکاری، همدلی و ایجاد زمینه مساعدت افراد نیکوکار  در همدان تشکیل شده است.

 

مسئول انجمن خیریه دستهایی برای خدا در این زمینه گفت: انجمن خیریه دستهایی برای خدا گروهی مردمی، غیر سیاسی، غیردولتی و مردم نهاد است که در دو سال گذشته در همدان شروع به فعالیت کرده است.

 

پرستو نصری با اشاره به اینکه هم اکنون 40 خانواده زیرپوشش این انجمن خیریه هستند، ادامه داد: هم اکنون 500 نفر از خیرین در این انجمن عضو هستند و کمک های هم نقدی و هم غیر نقدی خود را از سوی این انجمن به نیازمندان واقعی می رسانند.

 

 

وی در خصوص نوع کمک های انجمن دستهایی برای خدا افزود: در زمینه درمان، رفع نیازهای دارویی، توزیع ماهانه و هفتگی 14 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند زیرپوشش به ارزش 100 تا 120 هزار تومان شامل گوشت، تخم مرغ، شیر و.... از جمله خدمات این انجمن خیریه مردم نهاد است.

 

نصری در خصوص اهداف این گروه خیریه اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوعدوستی، دستگیری از دردمندان واقعی جامعه، مساعدت به هزینه درمان بیماران، ایجاد ارتباط بین خیرین و نیازمندان واقعی و تعامل با مددکاری یک مرکز درمانی معتبر از اهداف این مرکز خیریه است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری گلریزان های اورژانسی برای خرید جهیزیه، لوازم تحریریه با شروع ماه مهر، خرید لباس عید و سبدهای ویژه ماه مبارک رمضان از اقدامات خیر انجمن دستهایی برای خداست، خاطرنشان کرد: طرح ابتکاری "قاصدک" برای جمع آوری صدقات ماهیانه  در فضای مجازی هم اکنون راه اندازی شده است تا به وسیله این طرح صدقات افراد خیر هر ماه توسط این گروه جمع آوری شود.

 

نصری اضافه کرد: عضویت و پرداخت ماهیانه توسط خیرین که به نام طرح قاصدک در هفته آخر هر ماه برگزار می شود که از این طریق کمک ها، نذورات، دریافت نذر قربانی و سایر روش های معقول تحویل مددجویان می شود.

 

 

وی تصریح کرد: گروه خیریه آفاق گستر برای کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاکنون توانسته معتادان موجود در خانواده ها که قصد ترک اعتیاد را داشته اند تحویل کمپ های ترک اعتیاد کند.

 

گفتنی است در حاشیه برگزاری همایش سیب زمینی در روزهای 19 و 20 مهرماه در هتل باباطاهر همدان توسط اتاق بازرگانی همدان گروه خیریه دست هایی برای خدا در یک فضای ابتکاری با پخت غداهایی به نفع خانواده های بی بضاعت مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان از سوی خیرین و نیکوکاران جمع آوری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان