اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 14:42   |   کد مطلب: 24993
حواشی حضور روحانی در سفر انتخاباتی خود به همدان :
خط و نشان کشیدن روحانی در جمع مردم همدان
روحانی امروز در حالی در جمع مردم همدان حاضر شد که در تمام صحبت های خود به دفاع از سران فتنه و به خط و نشان کشیدن برای برخی مسئولان پرداخت.
خط و نشان کشیدن روحانی در جمع  مردم همدان

به گزارش صبح الوند، امروز همزمان با حضور روحانی در همدان  در اطراف و داخل سالن دانش اموزهایی  مشاهده می شدند  که از کلاس های درس انها را آورده بودند و تیشرت هایی به معنای حمایت از روحانی بر تنشان کرده بودند.

 

به محض وارد شدن به سالن با پلاکارتهایی با مضامینی که حاوی حمایت از سران فتنه بود مواجه شدی.

 

 

سپس با پخش آهنگ پاپ از بلندگوی سالن حضار همخوانی می کردند.

 

مجری در بخش دیگری از مراسم با گفتن وصیت هاشمی حمایت از روحانی است حضار را به همراهی و تکرار این مضمون تشویق می کرد...

 

 در جای جای سالن عکس میر حسین موسوی در دست برخی افراد خودنمایی می کرد.

 

 

حضار پرچم های به رنگ بنفش در دست داشتند.جالب تر اینکه حضار نیز بی پروا  یکصدا  یا حسین میرحسین را تکرار می کردند.

 

 

چیزی که نظر به خودش جلب می کرد پخش آهنگ پاپ وآهنگ محلی کردی از سالن بود و عده ای نیز از این قضیه سو استفاده کرده و رقص و پایکوبی کردند...

 

مجری با گفتن شعار اصلاحات را فراموش نمی کنیم حضار رابه گفتن وصیت هاشمی حمایت از روحانی است تشویق میکرد

 

لحظاتی بعد روحانی وارد سالن شد و شعارهایی همچون یا حسین میر حسین در سرتاسر سالن پیچیده بود.

 

روحانی پس از سخنرانی  ضرابی مسئول ستاد  انتخاباتی اش در همدان ، در جمع مردم همدان خطاب به حضار گفت: ما در انتخابات امدیم تا بگوییم خشونت دیگر نیست و فقط در ستاد روحانی است که بداخلاق ها جرات حضور دارند.

 

وی  در حالی در بین خطاب می گفت  ما دنبال ازادی هستیم و حتی در سالن هایمان  بداخلاق ها هم راه میدهیم که  انتظامات در گوشه سالن  با افرادی که پلاکارتهایی با مضامینی مرتبط به نقد به دولت در دست داشتند برخورد شدید صورت می گرفت.

 

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سپس  خطاب به برخی مسئولین گفت: شما منطقتان ممنوع کردن و هوچی کردن هست چیز دیگه ای ندارید و جوانان غیور ما راه ازادی را انتخاب کردند شما در طول 4 سال در همه جلسات امدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید شما در جهت پیشرفت و ازادی جوانان ما نخواهید بود.

 

*آقای روحانی خروجی شورای عالی فضای مجازی چه شد؟

این صحبت هادر حالی است که  مسئولین دلسوز  نظام  بر تشکیل  شورای عالی فضای مجازی تاکید داشتند و متاسفانه خروجی این شورا که به ریاست رییس جمهور است تاکنون  مورد قابل توجهی نبوده است.

 

وی  در جای دیگر صحبت خود به افتتاح راه آهن اشاره کرد و افزود:  علی رغم خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان میاد امروز راه اهن همدان- تهران افتتاح شد

 

جالب است روحانی  در حالی به افتتاح راه اهن افتخار کرد که هنوز ایستگاه های آن تکمیل نشده و مردم همدان نمیتوانند از این راه اهن استفاده کنند

 

روحانی  در جای دیگر از سخنانش افزود: چرا برای کاسبان تحریم غصه ایجاد شده هر چقدر نگرانید بدانید مردم 12 روز دیگر پاسخ شما را میدهند

 

 در پاسخ به این صحبت ها مردم حضار مدام شعار یا حسین میر حسین را سر میدادند

 

وی باردیگر به حمایت از سران فتنه پرداخت و  ادامه داد: شما در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بردن انجام داده اید که با این صحیت حضار بار دیگر  شعار " پیام ما روشنه حبس باید بشکند" را سر دادند.

 

*خانه عدالت تبدیل به خانه اتهام و دروغ شده است

 روحانی با کنایه به دستگاه قضا  گفت:چه شده  است دوهفته سخنگوی یک نهاد فقط سیاه نمایی دولت را یاد گرفته است، اجازه نمی دهیم خانه عدالت تبدیل به خانه اتهام و دروغ شود.

 

وی با بیان اینکه مردم غیور همدان و ایران دوازده روز دیگر باید راهمان رابه جهانمان اعلام کنیم افزود: ما انحصارگرایان را نمی خواهیم و انهاییکه فقط پشت میز نشستند و حکم صادر کردند را نمی خواهیم و راه ما همزیستی مسالمت امیز با تمامی اقوام است.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد : اگر جوانان هر نفر یازده نفر پای صندوق نیاورند در پیا ده رو های  ما دیوار می کشند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی می خواستند در پیاده رو تهران دیوار بکشند ،ادامه داد : در محل کار جدایی جنسیت مردانه و زنانه را بخشنامه کرده بودند.

 

 

روحانی  در ادامه به  افزایش امار اشتغال در دلت خود پرداخت و این در حالی است  که  با سر زدن به خانواده ها و یک گزارش میدانی گرفتن متوجه درست بودن آمار خواهید شد.

 

*خطاب به روحانی: ایا پیوستن به سند 2030 خارج از برنامه ششم توسعه نبود؟

 

روحانی ادامه داد: در برنامه ششم اعلام شد تا 955 هزار شغل برای جوانان ایجاد شود و این عدد مصوب برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت است.

 

حال اینجا این سئوال پیش می آید  آیا در برنامه ششم توسعه به شما اجازه پیوستن به سند 2030 داده شده  بود که مخفیانه به این سند پیوسته اید و صدای رهبری را درآورده اید.

 

*حمایت مجدد روحانی از سران فتنه

روحانی در بخش دیگری از  سخنان  خود بیان کرد: آیا میخواهید مظلومیت ها در کشور ادامه یابد وچهره امثال هاشمی مخدوش شود و جامعه از بیانات خاتمی استفاده نکند.

 

وی بار دیگر دردفاع از سران فتنه افزود:  بزرگان و خدمتگزاران کشور و کسانیکه گفتگوی ملت ها را به ارمغان اورده اند چرا باید خانه نشین شوند.

 

همه این صحبت ها در حالی است که مردم ایران در حماسه 9 دی حرف خود را به گوش همه رساندند حال اینقدر متضاد صحبت کردن توسط رییس جمهور یک ملت چه معنایی دارد؟

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان  با بیان اینکه روز 29 اردیبهشت ماه روز حرف و عمل است خاطرنشان کرد: ما در این روز حماسی بد اخلاق ها را مایوس می کنیم و منجر به آزادی بیشتر مردم و ملت ایران می شویم تا دروغ برای همیشه در کشور ریشه کن شود.

 

وی در پایان با سر دادن شعار انتخاباتی خود خطاب به اقشار مختلف مردم افزود:  دوباره ایران دوباره اسلام دوباره اعتدال و سخنان خود را به پایان برد.

 

 

همه این صحبت ها در حالی بود  که افراد حاضر در جمع اکثرا از قشر دانشجو بودند که  با کوچکترین موسیقی حرکات موزون از خود به نمایش می گذاشتند  و بسیار کم می شد از قشر مستضعف جامعه در این جمع دید و جال است که این طرفدارها به حدی به این نامزد  انتخاباتی پایبند بودند که حتی بعد از مراسم هم تمام تصاویر روحانی را خرد کرده بودند و پاهایشان را برروی ان می گذاشتند!!!

 

در انتهای مراسم هم به علت بی نظمی و کمبود نیرو در اتوبوس هایی که کیف مردم را گرفته بودند بسیاری از  انها به قدری منتظر شدند که از حضور خود در مراسم پشیمان شدند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان