اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1395 - 12:55   |   کد مطلب: 24265
در ششمین دورهمی اصحاب رسانه دردهکده گنجنامه مطرح شد:
نقش موثر تیترهای خبرنگاران در توسعه شهر/ گردشگری تنها راه نجات اقتصادی همدان +عکس
ششمشین دور همی اصحاب رسانه همدان به میزبانی دهکده توریستی گنج نامه و با سخنرانی رییس شورای شهر همدان و مدیر عامل دهکده گنجنامه برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، کهن شهر همدان با داشتن قدمت تاریخی خود بهترین زمینه را جهت توسعه گردشگری داراست به همین منظور دهکده توریستی  گنج نامه با ارائه خدمات گردشگری کمک شایانی به این امر کرده است شب گذشته ششمین دور همی اصحاب رسانه همدان  به میزبانی دهکده برگزار شد.

 

در این دورهمی رییس شورای شهر همدان به بیان توضیحاتی در خصوص نقش مهم خبرنگاران در توسعه شهر پرداخت و گفت:خبرنگاران باید بدانند رسالت بزرگی بر دوش دارند و اگر تیتری بزنند که نظام و شهر را به چالش بکشد آسیب بزرگی به بدنه جامعه خواهند زد.

 

رضا میرزایی با بیان اینکه اینکه تیترهای خبرنگاران بسیار  تاثیر گذار در  توسعه شهر است گفت:  سعی کنید شهرتان را از لحاظ تمدن ، مشاهیر و ... به خوبی تعریف کنید تا حداقل در جذب توریست و مسافران خارجی از رقبا جا نمانید.

 

 

رییس شورای شهر همدان  با اشاره به مشکلات اقتصادی خبرنگاران گفت: خبرنگاران در حرفه خود بسیار حرفه ای به ایفای نقش می پردازند اما در مسائل اقتصادی مشکلاتی دارند که ما بارها به انها  گفته ایم اگر در زمینه تغییر کاربری ، ایجاد تعاون مسکن، در مورد مجوز نیم بها یا رایگان  و همچنین در رابطه با  رایزنی در خصوص گرفتن وام مسکن  نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که حداقل بخشی از مشکلاتشان برطرف شود.

 

 

در ادامه  مدیر عامل دهکده توریستی تفریحی گنجنامه همدان با اشاره به اسمی که خبرنگاران همدان برای این برنامه انتخاب کرده بودند گفت: اسم زیبای دورهمی که انتخاب کرده اید صمیمیت را بین شما ایجاد می کند.

 

سعید ترابیان  به بیان تاریخچه ای از احداث دهکده توریستی گنجنامه پرداخت و گفت:  این دهکده طی 16 سال موفق به ارائه خدمات گردشگری در غرب کشور شده است و 40 در صد سهام اینجا دولتی است و بنده به عنوان متولی این امر سعی کردم کاری انجام  دهم که هر همدانی به آن افتخار کند.

 

وی با بیان اینکه قدرت رسانه ای بسیار مهم است اما بعضی وقتها با حاشیه ها از مطالب اصلی جا میماند گفت:در مدتی که فعالیت خود را آغاز کرده ایم  برخی از رسانه ها به ما کم لطفی داشتند.

 

 

مدیر عامل دهکده توریستی تفریحی گنجنامه همدان با اشاره به اینکه برخی اوقات خبر منفی راحت نشر داده میشود اما درمورد خبر مثبت این اتفاق نمی افتد گفت:  اگر درکشور دبی پیشرفت قابل توجهی در جذب گردشگر میبینید به این علت است که خبرنگارهایشان برای انتشار یک خبر بد همچون تصادف حتما باید مجوز داشته باشند.

 

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در ایجاد هیجان و جذب گردشگر به استان گفت: شما با خبرهای موثر خوب در  زمینه گردشگری نقش موثری در شاد کردن مردم دارید و هم اکنون در کشورهایی که تخت های بیمارستان کمتر است تخت های هتل های آن بیشتر است.

 

ترابیان  با انتقاد از اینکه تاکنون برای شاد کردن مردم چکار کرده ایم گفت: زمان جوانی ما با هیاهوی دوران جنگ گذشت اما جوانان امروز تمام وقت خود را با پیاده روی در خیابانها می گذرانند و مکان شادی که هیجان خود را تخلیه کنند ندارند.

 

 

وی در پایان تنها راه توسعه شهر همدان را گردشگری دانست و گفت: در سالهای آینده شاید از کشاورزی و هچنین صنعت استان که هم اکنون هم برخی تعطیل هستند چیزی نمی ماند و تنها گردشگری سبب توسعه شهر می باشد.

 

 

در نهایت مراسم  پس از صرف شام  با حضور رییس میراث فرهنگی استان پس از قرعه کشی در بین حضار و تقدیر از فعالان رسانه ای همدان با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان