اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 12:40   |   کد مطلب: 24192
جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان همدان در حالی برگزار شد که برخی مسئولان فقط حضور فیزیکی داشتند و موضوع مهم این جلسه همان بحث مناسب سازی جایگاه مدارس غیر دولتی و منضبط سازی ترافیک حاصل از آن بود که به نتیجه گیری چندان خاصی منجر نگردید.
نقدی بر جلسه شورای آموزش و پرورش همدان که بی نتیجه به پایان رسید

به گزارش صبح الوند، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان که در روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه سال جاری برگزار شد تنی چند از اعضای این شورا در جلسه حضور داشتند که اگر بهتر بیان  کنیم برخی از این افراد تنها حضور فیزیکی داشتند  و فقط با نگاه خود باجلسه هماهنگ میشدند، و حتی در پاسخ به نظر خواهی رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان در خصوص تعمیر وتجهیز مدارس این افراد تنها با نگاه خود به ایشان جواب دادند.

 

 

در این مراسم رییس آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان همدان نیز حضور داشت که سخن خاصی از ایشان در مراسم شنیده نشد و قبل از پایان رسمی جلسه از شورا خارج شد.

 

از زنگ خوردن تلفن و رسیدن برخی از مهمانان در اواسط جلسه که بگذریم میرسیم به بحثهای تقریبا محترمانه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان و نماینده موسسان مدارس غیر دولتی شهرستان همدان درخصوص  ترافیک سازی برخی مدارس غیر دولتی و مکان نامناسب آنها، که گاهی نیز به تیکه پرانی هایی هم منجر شد.

 

 میتوان گفت موضوع مهم این جلسه همان بحث مناسب سازی جایگاه مدارس غیر دولتی و منضبط سازی ترافیک حاصل از آن بود که به نتیجه گیری چندان خاصی هم منجر نگردید.

 

در پایان این مراسم سالن پایگاه اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرستان همدان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان