اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 11:50   |   کد مطلب: 20237
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از حضور خبرنگاران و عکاسان در مراسم رژه این روز خودداری به عمل آمد.

به گزارش صبح الوند، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه دفاع قدس در آرامگاه باباطاهر شهر همدان برگزار شد.

 

ولی با وجود انکه از حدود یک هفته قبل پایگاه نوژه همدان با دادن نامه ای به شرح ذیل در گروه های تلگرامی خبرنگاران  در خواست ارسال فکس از رسانه های استان جهت صدور کارت کرده بودند از حضور خبرنگاران در این برنامه  ممانعت به عمل امد.

 

قابل توجه است که هیچ کدام از مسئولین پایگاه نوژه در مراسم پاسخگو نبودند و سربازها مدام مانع از نزدیک شدن خبرنگارها حتی به کنار نرده کشی ها می شدند.

 

لازم به ذکر است، برنامه هم زودتر از ساعت مقرر برگزار گردید و خیلی از خبرنگارها که  راضی به تهیه خبر در بیرون از محوطه شده بودند برای پوشش برنامه با مشکل برخوردند.

 

متن خبر نامه پایگاه نوژه به  رسانه های همدان

احتراما با توجه به اينكه مديريت مراسم رژه ٣١ شهريور ( هفته دفاع مقدس )  سال جاري در استان  بر عهده پايگاه هوايي نوژه ( ارشد نظامي آجا در استان ) ميباشد لذا خواهشمند است صورت اسامي  خبرنگاران و عكاسان مورد نظر ان رسانه را بصورت مكتوب ( نامه رسمي) حداكثر تا پايان وقت اداري رو پنج شنبه ٩٥/٦/٢٥ به  شماره تلفن هاي زير فاكس  تا نسبت به صدود كارت تردد در ميدان سان و رژه جهت ايشان اقدام كردد.

لازم بذكر است به موجب مصوبات جلسه  روز سه شنبه ٢٣ شهريور در جهت نظم بخشي و رعايت ملاحضات  كارت تردد صرفا به نام افراد معرفي شده صادر و از حضور ويا تردد  عناصر متفرقه تحت. هرعنوان جلوگيري خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان