اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1394 - 13:39   |   کد مطلب: 14642
پس از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و توافق هسته‌ای، بسیاری ازمسئولان غربی در تلاش هستند تا به بهانه‌های مختلف به کشور ما سفر کنند، در ادامه این سفرها روز شنبه(16آبان)، "مارتین شولتز" رئیس پارلمان اتحادیه اروپا در رأس هیئتی پارلمانی، به تهران سفر می‌کند.
درخواست مجلس از وزارت اطلاعات برای کنترل سفر مسئولان خارجی به کشور/تذکر به مسئولان مربوطه در مورد حضور رئیس پارلمان اروپا در ایران

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و توافق هسته‌ای، بسیاری ازمسئولان غربی در تلاش هستند تا به بهانه‌های مختلف به کشور ما سفر کنند.

به دنبال تلاش مقامات غربی برای سفر به ایران و عادی نشان دادن روابط ایران و غرب، رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را در خصوص تلاش غرب برای نفوذ و رخنه در کشور ما به مسئولان دولتی متذکر شده‌اند.

در ادامه این سفرها روز شنبه(16آبان)، "مارتین شولتز" رئیس پارلمان اتحادیه اروپا در رأس هیئتی پارلمانی، به تهران سفر می‌کند

منصور حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به حضور رئیس پارلمان اروپا درکشورمان اظهار داشت: باید یک سازوکار رسمی در سفر مسئولان کشورهای اروپایی به کشور ما وجود داشته باشد و کسانی که در کشور ما حاضر می‌شوند باید ملاقات‌های رسمی خودشان را انجام بدهند و به دنبال ملاقات با افراد محارب نباشند.

وی افزود: نباید به کشورهای غربی این اجازه داده شود تا در کشور ما، برعلیه منافع کشور و مردم کاری انجام دهند و به دنبال نفوذ و رخنه در ایران باشند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش‌های کشورهای غربی برای نفوذ در کشور ما گفت: تذکرات لازم در خصوص حضور "مارتین شولتز" رئیس پارلمان اروپا به مسئولان مربوط داده خواهد شد تا در طی این سفر، فقط ملاقات‌های رسمی و بین المللی انجام شود و از ملاقات‌های غیررسمی و هدف‌دار آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: مجلس مذاکرات جدی با وزیر اطلاعات را آغاز کرده است و از وزارت اطلاعات خواسته شده که دقت به خصوصی در ماجرای سفرهای خارجی داشته باشند تا ما شاهد امنیت کامل در تمام بخش‌ها، ارگان‌ها و به طور کلی در سطح جامعه باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان