اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آذر 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 15213
مقاومت فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، همه آرزوهای سران رژیم کودک کش اسرائیل را به یاس تبدیل کرده اند، و این همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان است، که می تواند شروعی برای در هم شکستن تحقق آرمان شیطانی و دیرینه صهیونیسم جهانی، و محو رژیم اسرائیل برای همیشه باشد.
هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان

به گزارش صبح الوند، وبلاگ سیاست روزنوشت:

 

در منطقه ما مثلثی از قدرت شکل گرفته که اینک در حال تکوین است، و انشالله توطئه های هزاران ساله صهیونیست های اسرائیلی، این دشمنان اسلام را برای تصرف کامل فلسطین این سرزمین مقدس از بین خواهد برد و قدس را نجات خواهد داد، مثلثی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه، و آزادیخواهی ملل جهان انجامیده است.

 

مثلثی که ضلع اصلی و راس آن جمهوری اسلامی ایران است که محور و مرکز سنگ آسیابِ مقاومت، علیه دشمنان اسلام و مسلمانان جهان است، ضلع دیگر آن حزب الله لبنان است که از جنگ ایران و عراق الهام گرفته اند و از شیعیان هستند، و ضلع سوم آن، مقاومت برادران اهل سنت در سوریه و فلسطین هستند.

 

جنوب و مرکز عراق، همچنین گروهها و شبه نظامیانی را در یمن و دیگر جاها به صورت پراکنده می بینیم که همگی در یکی از اضلاع این مثلث محور مقاومت در منطقه قرار می گیرند، همه اینها به طریقه ای که خودشان خواسته اند از انقلاب اسلامی ایران بهره گرفته اند، ولی نتیجه اش برای امت اسلام چیزی جز نابودی دشمنان قسم خورده اسلام، و گرفتن فلسطین و قدس عزیز از صهیونیست های کافر اسرائیلی نیست، و می تواند دست چپاولگران سلطه گر را هم سر منطقه ما کوتاه کند.

 

ایمان و هدایت، قدرت و درایت، باید همه اینها را با هم برای مبارزه با این رژیم خونخوار به کار برد، خوشبختانه این سفیهان نه راه را بلدند و نه جسارت انجام آن را دارند، اینها رانده شدگان درگاه حق هستند، چراغ هدایتی ندارند که روشن کنند و به راه راست هدایت شوند، همین ایمان، هدایت، قدرت و درایت برای پس گرفتن قدس و بیرون کردن و نابودی این رژیم جعلی اسرائیلی کفایت می کند، ای قدس، به یاری پروردگار ، تو را آزاد خواهیم ساخت.

 

 

قدس عزیز به یاری خداوند تو را آزاد خواهیم کرد

 

سرزمین فلسطین و قدس عزیز، پایگاه خدا پرستان عالم قبل از اسلام بوده است، قدس عزیز شهری که می بایست مرکز ایمان الهی در عالم باشد، اینک در دست کفار به زندان و شکنجه گاه مومنان خدا تبدیل گشته است، ولی اینک به برکت پیروزی مقاومت، باید مثل همیشه صدای خداپرستان در قدس برخاسته شود.

 

بزودی با پیروزی های بعدی فلسطینیان بر رژیم غاصب اسرائیل، برادران مقاومت در مذاکرات بر سر اسرائیلی های منحوس و یارانشان که همگی دشمنان اسلام هستند فریاد خواهند زد: فلسطین ای سرزمین مقدس و زادگاه ما منتظر باشید تا وجب به وجبت را آزاد کنیم، و با پیروزی های مکرر بعدی، برای همیشه این غاصبان را از سرزمین شان بیرون خواهند کرد.

 

برادران مقاومت نهال ایمان را در فلسطین زنده کردند، سرزمین زیتون و دوستاران قدس عزیز را امیدوارتر کردند، و به پشتیبانی بزرگترین ارتش و سپاه اسلام در تاریخ جهان در ایران، پیروزیهای مکرر برادران مقاومت در فلسطین، در آینده ادامه خواهد داشت، تاریخ این قوم سرکش به ما می گوید، این قوم همیشه با اولین شکست شان بلافاصله شکست هایشان دومینو وار تکرار شده و به یک باره سرعت گرفته و به شکست کامل رسیده اند، روحیه و غیرت اینها چیزی جز بزدلی، فرار و نجات جان بی مقدارشان نیست، این قوم چهارصد سال زیر ظلم و بردگی تحقیر آمیز فرعونیان بوده اند، و ترس و زبونی جزئی لاینفک، از وجود بی مقدار این شیاطین نژاد پرست شده است.

 

سران رژیم کودک کش اسرائیل هیچ بهره ای از ایمان ندارند، آنها فقط جنون بربریت دارند و باید بدانند که به زودی زود هیچ راهی جز شکست و فرار برایشان باقی نمی ماند، که بزودی تحقق می یابد، مقاومت فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، همه آرزوهای آنان را به یاس تبدیل کرده اند، و این همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان است، که می تواند شروعی برای در هم شکستن تحقق آرمان شیطانی و دیرینه صهیونیسم جهانی، و محو رژیم اسرائیل برای همیشه باشد.

 

چون در پشت توطئه ها و نقشه های شوم رژیم کودک کش اسرائیل، ترسی شدید نهفته است، طبیعتا محکوم به شکست هستند، سربازان بی ریشه ای که برای این رژیم غاصب می جنگند هیچ گونه ایمانی از خود ندارند، هیچ گونه توکلی هم به سران ترسوتر از خودشان ندارند، آخر چطور سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل می خواهند برای نجاست زادگانی بجنگند که هیچ ایمانی به آنها ندارند.

 

اسرائیلیان بزدل طبق وعده الهی محکوم به شکست اند

 

سران بزدل اسرائیل در عین کوچکی شخصیت، و داشتن عقده های بی شمار، همیشه مورد لعن همه ادیان و انسانهای روی زمین بوده اند، و هیچ انسان آزاده و با وجدانی در این دنیا نیست که از شکست و نابودی این رژیم جعلی خوشحال نشود. خداوند به خاطر گناهان فراوان و تمرد و سرکشی این رژیم قسی القلب و نژاد پرست، هیچ بهره ای از ایمان به آنها نداده است، در عوض خداوند بزرگ و مهربان، مسلمانان را در قدرتِ ، جسم و دانش ، بر آنها برتری داده است، این قوم نفرین زده با اینکه هنرنمایی ایمان در برابر کفر را در جنگ ایران و عراق و در جنگ سی و سه روزه حزب الله دیده اند، و سه دفعه هم در جنگ های مقاومت در غزه مزه شکست را چشیده اند ولی هنوز عبرت نگرفته اند.

 

به لطف پایداری و ثبات عقیده مذاکره کنندگان فلسطینی در مذاکرات آتش با این رژیم، برای گرفتن حق قانونی و مشروع خود که مورد حمایت ایران، مقاومت منطقه، و آزادگان جهان هستند، درسی فراموش ناشدنی دیگری به آنها خواهند داد، و همین شکست برای اینان که دارای غرور شیطانی هستند، باعث شروع جنگ های بعدی از طرف این خونخواران قاتل در آینده ای نزدیک خواهد شد، که نتیجه اش نابودی این رژیم منفور خواهد بود.

 

تنها خواسته انسانهایی با ایمان والا، و فرهیخته مسلمان، این است تا خداوند وسیله ای برای آنها قرار بدهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری بدهند، و صد البته که شهدای ما از این گروه و از پیشتازان این قافله بودند، که برکتشان را به حزب الله لبنان دادند، و آنها هم به سربازان مقاومت در سوریه و فلسطین منتقل کردند.

 

در حالی که اسلام دین رحمانی است و خداوند گذشت و جوانمردی را بسیار دوست می دارد، ولی این رژیم وحشی، ترسو و بی ایمان، چون نمی توانند با برادران رزمنده مقاومت مستقیما و رودرو بجنگند، برای ترساندن آنان، کودکان و زنانشان را از راه دور با بمب های فسفری و سمی آمریکائی به زیر آوار می فرستند، تا وقتی جنازه های تکه شده کودکان و زنان را از زیر آوار بیرون می کشند، بتوانند عقده های تاریخی خود را برای مدتی فرموش کنند.

 

سران کاخ سفید این میمون های مقلد اسرائیلی هم، هیچ زمانی شجاعت و جسارت انجام کار درست را نداشته و ندارند، آنها با وقاحت و رذالت تمام، کشتن کودکان، زنان و بی گناهان را دفاع از خود می دانند، ولی از فرار سربازان اسرائیلی از میادین جنگ تن به تن با سربازان مقاومت چیزی نمی گویند، آنها هم همانند سران منفور رژیم جعلی اسرائیل، دیگر مغزشان فرسوده شده و دیگر نمی توانند اندیشه کنند، هیچ چیزی به ذهن فاسدشان خطور نمی کند، نه آنها، نه نفت و نه پول های متحجرین و فاسد عرب کارآیی ندارند که رژیم شیطانی اسرائیل را نجات بدهند، دیگر از سران ذلیل شده کاخ سفید و کاخ های اروپایی و عربی، برای نجات این رژیم هیچ غلطی بر نمی آید.

 

آمریکای جنایتکار هم نمی تواند رژیم جعلی اسرائیل را نجات بدهد

 

خدا را شکر که مقدرات الهی بر این قرار گرفته، تا استارت نابودی کامل این رژیم که مورد نفرت همه جهانیان هستند، به وسیله افکار عمومی جهانیان زده شود، تمام بلاهائی که من بعد بر سر این رژیم نامشروع بیاید به خاطر عملکرد پلید و جنایت کارانه خودشان است، از دست سازمان های ذلیل شده جهانی، با این سکوت شرم آورشان، دیگر کاری ساخته نیست. مقاومت در این جنگ شناخت خوبی از مردان نظامی و با ایمان خود برای تجاوزات بعدی اسرائیل و دشمنان اسلام در آینده به دست آورده است، تمامی محور مقاومت در منطقه انقلاب اسلامی ایران را درک کرده اند، از آن الهام گرفته اند، همه آنان همچون مردم ایران از شیعه و سنی، و همه آزادگان جهان، رهبری ایران را قبول کرده و باورش کرده اند، آنها اگر آتش شان هم بزنند محال است که دیگر ایران را رها کنند، روز پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر اسرائیل، حقیقتا روز بزرگی خواهد بود و همه مسلمان به آن روز می اندیشند.

 

تمامی محورهای مقاومت خصوصا فلسطین، با الهام گرفتن از جنگ ایران و عراق سلاح را به عنوان تنها راه حل رسیدن به حقوق مشروع و قانونی خودشان علیه دشمنان خود برگزیده اند، آنها دیده یا شنیده اند که ایران امتهان خود را در جنگی با هشتاد در صد قدرت های نظامی سیاسی جهان، و در مصافی بسیار نابرابر و به شدت ظالمانه به همه دنیا نشان داده است، به عنوان نمونه یکی از هزاران جنایات آنها علیه مردم بی گناه ایران، اجازه دادن آنها به صدام برای بمباران شیمیایی شهر سردشت در پیش چشم تمامی جهانیان در سال1366 بود، که اوج رذالت اخلاقی همین افراد و سازمانهای ذلیل شده جهانی را نشان داد. و همین مسئله باعث نشان دادن مظلومیت شجاعانه ایران، و انسانیت ارزشمند ایرانیان در مقابله به مثل کردن با آنها بود، ساختن بمب شیمیایی چیزی نبود که ایران نتواند آن را بسازد، سه روزه بمب های شیمیایی ایران آماده پرتاب می شدند، آنها مشتاقانه منتظر این اقدام ایران بودند، ولی ایران به خوبی هنر نمایی خود را در داشتن ارزش های انسانی الهی نشان داد، دست آنها را خواند، و ثابت کرد قدرت یک حکومت به اعتقادات مردمانش وابسته است.

 

همین جنایات بی شمار و سکوت وقیحانه و بزدلانه سازمانهای جهانی و مجامع ضد انسانی، که ادعای نگرانی حقوق بشر را یدک می کشند بوده است، که در سالهای اخیر ملت های منطقه، و همه آزادیخواهان جهان و مبارزان سیاسی نظامی جهان را به بلوغ سیاسی رسانده است، و این اقدام ایران همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان بود.

 

هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان

اسرائیلیان می دانند که با پیروزی مقاومت در فلسطین و شکست آنها در این جنگ، و در پای مذاکرات و قبول شرایط مقاومت برای آتش بس، یعنی ورود آنها به جنگی بزرگتر درآینده ای نزدیک، که شکست اصلی آنها را حتمی خواهد کرد، و از پشتیبانان جنایتکار غربی و عربی آنان هم دیگر هیچ کاری ساخته نخواهد بود.

 

سران جنایتکار رژیم جنایتکار اسرائیلی، این سگان پست و ترسو ، چون خود هیچ گونه شجاعتی ندارند طبیعی است که به شجاعت هم احترام نگذارند، ولی مقاومت فرماندهانی دارد که به سربازانش شجاعت می بخشند، آنها مثل سران غربی، آمریکائی، اسرائیلی و بعضی از سران عرب متحجر نیستند که به سربازانش دروغ و وحشت بیاموزند، و در سایه همین شجاعت و قدرت است که سربازان مقاومت، ترس را در چشمان آنها نشانده اند.

 

همانگونه که آمریکا با انواع روشها از اسراییل کودک کش حمایت می کند، و در حالی که زنان و کودکان فلسطینی زیر بمب های آمریکائی توسط رژیم خونخوار اسرائیل تکه پاره می شوند و استخوانهایشان در لحظه مرگ از بدنشان بیرون زده است، و صدایشان از شر رسانه های غربی به جایی نمی رسد، ولی سران غربی و آمریکایی طرفدار حقوق بشر، چنان شب ها با خیال راحت می خوابند که مبادا قولنج شان عود کند.

 

آقای اوباما شما و هم فکرانتان چه جسارت و شجاعتی را می توانید در دل خود پرورش دهید؟ چه چیزی جز وحشت و زبونی را به فرزندانتان می آموزید؟ در حالی که می بینید مقاومت دارای مردانی آهنین و با شرفی هستند که با کمترین امکانات و سلاح ها، خواب را بر شما ترسویان عالم آشفته کرده اند، برای شما ذلیل شدگان رزیم منفور اسرائیل در آمریکا و اروپا، آه و ناله های کودکان وحشت زده غزه، و نفرین زنان و بی گناهان فلسطینی کفایت می کند.

 

ننگ و نفرین به سازمان ملل در کودک کشی کودکان غزه

شما سران کاخ سفید و کاخ های اروپایی، میمون های مقلد اسرائیلیانی هستید که در کاخ بی غیرتی خودتان با همکاران شیطان صفت تان به خواب مرگ فرو رفته اید، بدانید که سربازان شما وحشت را از شما می آموزند نه شجاعت را، تاریخ انسانهایی خوارتر و بی رحم تر از سران منفور اسرائیل به خود ندیده است و حالا آقای اوباما بدانید که شما و هم فکرانتان در کاخ سفید و در اروپا نمی توانید سروری را با خفت و خواری از اسرائیلیان خونخوار، و عده ای لابی صهیونیستی پلید به دست بیاورید.

 

اسرائیلیان قومی سرکش و بهانه جو و رذل هستند، و اینک مقاومت با شجاعتی مثال ‌زدنی، که اقتدار ایران را پشتیبان خود می بیند، وحشت را تا استخوان های این رژیم رسانده است، و این دفعه در این جنگ، مقاومت به کمک ایران، اسرائیلیان، آمریکائیان و ایادی شان را نزد جهانیان بی آبروتر و رسواتر خواهد کرد، اینها از شیطانی حمایت می کنند که منفور عالمیان، منحوس، ظالم، مردمانی دروغگو، دشمن پیامبران، تحریف گران تاریخ، نسبت به مؤمنان خدا کینه جو و بی رحم، دارای ادعاهایی پوچ و بی مغز، و دارای توهماتی پوچ و غیرواقعی هستند، و تنها راه علاجشان فشار قبر، نابودی همیشگی، و محو شدن از روی زمین است.

 

نفرین به سران بزدل سازمان ملل در کودک کشی اسرائیل

مقاومت به کمک ایرانیان توانسته روش فرماندهی اسرائیلیان و مبارزه با این رژیم غاصب را بیاموزد، به زودی پیروزی های بزرگی را نصیب خود خواهد کرد، دشمنان اسلام می دانند که موقعیت ایران نسبت به مبارزه با رژیم خونخوار اسرائیل، همچون موقعیت محور آسیاب است، که مبارزات محورهای مقاومت به دور آن می چرخد. مقاومت ثابت می کند که صهیونیست‌ها نه شجاعتی برای فرمانروائی دارند و نه عقلی برای حکومت داری، و این به این خاطر است که انسانها را با سه خصلت، پول ‌پرستی، سنگدلی و ترسویی می سنجند، و باید دانست که دو خصلت سنگدلی و ترسویی آنان از پول ‌پرستی آنان ریشه می ‌گیرد. در آخر از خدای بزرگ می خواهیم این شیاطین گمراه و فرزندانشان را زودتر به گور بفرستد، هر چند که خاک و زمین هم ابا دارد که این قوم گمراه و لجوج را که یاران شیطان هستند را به درون خود قبول کند.

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان