اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1400 - 13:24   |   کد مطلب: 35177
فرمانده سپاه ناحیه همدان سواد رسانه ای و شبکه ای بودن را از عوامل مهم در تاثیر فضای مجازی دانست و گفت: بسیجیان به عنوان برجک های دیده بانی جزو پیشرویان این حوزه هستند.

به گزارش صبح الوند، علی بقایی فرمانده بسیج ناحیه همدان در جمع گردان های فضای مجازی گفت: انتخابات پرشور مردم ایران به اتمام رسید و لطف خداوند در همراه کردن دلها  با محوریت و فرماندهی توسط رهبر معظم انجام شد. 

وی افزود: از ۶ خرداد تا ۲۸ ام رهبر معظم انقلاب ۴ دیدار عمومی داشتند که اختصاصا به مشارکت و انتخابات اشاره کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فعالیت فعالان فضای مجازی و فرماندهان گردان های سایبری بسیج گفت: کار بزرگی توسط فعالان بسیجی صورت گرفت و در هماهنگ سازی و تسخیر این فضا، گفتمان بسیجی بر گفتمان دشمن غلبه کرد و با وجود همه کارشکنی ها و توطئه ها مردم پای صندوق ها آمدند.

وی ادامه داد: با تمام درگیری هایی که برای ایرانیان مقیم صورت گرفت اما آنها فارغ از اینکه به چه کسی رای دادند پای کار آمدند و حماسه آفریدند ، همه این رویش ها را فضای مجازی پوشش داد و خنثی کرد چرا که امروز همه ما به یک درک مشترک رسیدیم که قرارگاه فضای مجازی دارای توانایی است  و امکان غلبه بر گفتمان دشمن وجود دارد مشروط به اینکه به لحظه اقدام کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه به معنای واقعی دهکده شدیم و مرزها برداشته شده است افزود: امروز متوجه شدیم در یک روستا که ۵۰ سکنه دارد فضای مجازی و رسانه تاثیرگذار است.

وی افزود: امروز درآغاز راه هستیم و حالا که دولت انقلابی با همه کارشکنی ها توانست اطمینان مردم را جلب کند باید با کلید واژه امید، و نه امید واهی به گفتمان غربگرا پیروز شویم و امید برای پیشرفت کشور شکل گیرد. 

وی با بیان اینکه بسیجیان برجک های دیده بانی هستند گفت: ما نسل ظهوریم و این انتخاب یک فرصت خوب و بی نظیر است که هر کس به سهم خودش باید استفاده کند و نکته دیگر مطالبه گری است که باید مستند صورت گیرد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: سواد رسانه ای و انسجام دو فرآیندی است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود .

بقایی افزود: سونامی رای دشمنان در ۲۸ خرداد ماه اتفاق نیفتاد و آخرین میخ بر تابوت دشمن خورد .

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان