اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. تير 1399 - 9:35   |   کد مطلب: 33447
رشته تکواندو از نظر مدال آوری و پرورش نخبگان ورزشی در تمام عرصه های ملی و بین المللی کارنامه پرباری داشته به طوری که اکثر خانواده های همدانی وقت فرزندان خود را صرف این رشته رزمی در باشگاه ها می کنند.

به گزارش صبح الوند، تکواندو استان همدان همواره در کشور توانسته زبانزد و مطرح باشد. در سال های اخیر تکواندو استان همدان در بخش پومسه توانسته موفقیت های خیره کننده ای را به دست بیاورد.

با داشتن کمترین امکانات، بیشترین و با کیفیت ترین نتایج را به دست آورده اند و یکی از بخش هایی که رشد بسیار محسوسی داشته پومسه بانوان بوده است.

سیده معصومه حسینی متولد یازدهم خردادماه سال ۱۳۶۳ دارای چهار مدال جهانی و یک مدال آسیایی در بخش پومسه و یک مدال جهانی در بخش هانمادانگ  است که توانسته رکوردی را در این زمینه بنام خودش ثبت نماید.

اراده پولادینی بانوی همدانی

به جرات می توان گفت سیده معصومه حسینی اراده پولادینی دارد که توانسته اتفاق های خوشایندی را برای خودش و استانش رقم بزند.

فاطمه و عاطفه علیزاده، خواهران قهرمان تکواندو استان همدان هستند که در بخش کیوروگی هم در سال های گذشته  موفق به کسب مدال های کشوری شده بودند و این روز ها نیز با همت و تلاشی که دارند توانسته اند پای ثابت اردوهای تیم ملی پومسه بانوان باشند.

خواهران علیزاده در بخش هانمادانگ نیز توانسته اند مدال طلا و برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

فروزان بابا حیدری از بانوان موفق تکواندو استان همدان است که در سال های قبل توانسته مدال های کشوری متعددی را در دوران ورزشی اش کسب کند اما چیزی که این مربی را امروز مطرح می کند تربیت بازیکنانی است که در لیگ های کشوری می درخشند.

اما در بخش آقایان موفقیت های پومسه یک اسم را در ذهن تداعی می کند و آن اسم کسی نیست جز مهدی صمدیان تبار.

استان همدان مدعی همیشگی پومسه ایران

مهدی صمدیان تبار از آن دست مربیانی است که در دوران فعالیت های ورزشی اش توانسته مدال های جهانی و آسیایی را در بخش پومسه بدست آورد و هم در بخش مربیگری بازیکنانی را تربیت کند که مدال های آسیایی و جهانی را درو کنند و اینک وی مربی تیم ملی پومسه و سرمربی تیم ملی ناشنوایان پومسه ایران است.

محمد مهدی جمشیدی دارنده مدال نقره جهان، محمد امین گماریان دارنده مدال طلای آسیا، محمد مهدی کرمی دارنده برنز جام جهانی و آسیا از عنوان داران تکواندو استان همدان در بخش پومسه هستند که با وجود سن بسیار کم، نام پومسه استان همدان را به عنوان مدعی همیشگی در پومسه ایران، بر سر زبان ها انداخته اند.

این ورزش توانسته تا این اندازه در دل خانواده ها نفوذ کند که فرزندانشان بیشترین وقتشان را در باشگا ها می گذرانند.

ورزشکارانی که کمترین توقع را از مسئولین دارند و با حداقل ها، افتخار آفرینی می کنند فقط یک انتظار دارند که آن ها را در شرایط سخت زندگی امروز، درک کنند و به دغدغه هایشان گوش کنند.

اقدامات درست و حیاتی می تواند یک ورزشکار یا یک مربی را توانمند تر از گذشته کند یا بر عکس یک برخورد اشتباه از یک مسئول می تواند عمر ورزشی یک مربی یا یک ورزشکار را از بین ببرد لذا یک قهرمان به سادگی ساخته نمی شود که به سادگی از دست برود و باید برای حفظ این سرمایه ها هشیار باشیم.

مجید دیبافر

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان