اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1398 - 12:49   |   کد مطلب: 32159
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان از تمدید ثبت‌نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا 27 آذرماه خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مجتبی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تمدید ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این دوره از آزمون تا ۲۷ آذرماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود گفت: این آزمون در رشته‌های ترجمه و مفاهیم، حفظ، معارف اهل بیت (ع) و آموزش‌های الکترونیک برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه همدان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم شرکت کنند، ضمن اینکه برای ثبت نام آدرس www.quranedu.ir مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش بانوان و آقایان در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته به‌ صورت سراسری برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امسال بخش کتبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش شفاهی توسط اداره اوقاف برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بخش کتبی این آزمون در روز ۱۱ بهمن ماه خبر داد و افزود: بخش شفاهی نیز ۵ تا ۱۶ اسفند ماه توسط اداره اوقاف برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان