به گزارش صبح الوند،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسهای با نمایندگان شاکی شرکت اطلس خودرو اظهار کرد: این شرکت در اجرای تعهدات خود بد عهدی کرده است.
وی گفت: چطور ممکن است شرکتی که طی سالهای مختلف با کسب عناوین مختلف رتبه های مختلفی در ارائه خدمات دهی کسب کند و با مشتریان خود این گونه عمل کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشتریان طبق قرارداد بایستی طی 90 روز کاری خودروهای خود را تحویل میگرفتند؛ خاطرنشان کرد: مشتریان این شرکت در بهمن ماه 95 طبق قرارداد اقدام به خرید خودرو کردهاند که طبق ماده 5 آئیننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان بدون ثبت سفارش در سامانه و مجوز وزارت صنعت و معدن اقدام به پیشفروش خودرو کرده که مرکتب تخلف و سرگردانی مشتریان شده است.
وی بیان داشت: این شرکت با اقدام به صدور دعوتنامه تکمیل وجه با علم به بسته بودن سامانه واردات با اعلام ترخیص خودرو ها همچنان مشتریان را از تیر ماه 96 تاکنون بلاتکلیف گذاشته است.
خجسته افزود: این شرکت علیرغم درخواست مبلغ بیشتر از قرارداد با قرار دادن شرط امضاء الحاقیه مبنی بر سلب اختیار هرگونه شکایت و اعتراض از مشتریان سعی بر شانه خالی کردن ماجرا کرده و بدون توجه به حکم دیوان عدالت اداری و شکایت ارجاع شده از سازمان صنعت، معدن و تجارت مشتریان را ملزم به کمیل وجه و امضای الحاقیه کرده است.
وی گفت: این شرکت با پیچیده کردن ماجرا سعی بر تحویل خودروهای مشتریان بدون توجه به تعهد 90 روزه خود خودروی مستهلک شده را با گذشت یک سال از تاریخ تولید به مشتریان با شروط تحویل مشتریان دهد که باز هم معلوم به تعهد از سوی شرکت نیست.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: بعد از مشاهده مدارک و مستندات آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری و نظر به شکایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها برای اتخاذ تصمیم درست و اجرای احکام صادره از سوی مراجع قانونی، با توجه به دغدغه و نگرانی های شاکیان به طور جدی مسئله را بررسی میکنم.
انتهای پیام/
دیدگاه شما