اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1396 - 17:13   |   کد مطلب: 27623
موسسه جهانی ولایت تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در سال گذشته موفق به کسب اولین مجوز رسمی به عنوان یک شبکه ماهواره ای غیردولتی از شورای عالی انقلاب فرهنگی شد. شاهد تغییر اساسی با واگذاری مسئولیت اجرایی شبکه جهانی ولایت توسط آیت الله حسینی قزوینی که 8 سال مسئولیت ریاست این شبکه را بعهده داشتند شد.
شبکه جهانی ولایت

به گزارش صبح الوند، آیت الله حسینی قزوینی در نامه به محضر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله الوارف

 

با عرض سلام و آرزوی سلامتی و دوام توفیقات حضرتعالی؛ آن مرجع بزرگوار به خوبی استحضار دارید که این جانب نزدیک به هشت سال، همه ی تلاش خود را صرف تاسیس، راه اندازی و مدیریت مجموعه شبکه های ولایت کرده و مال، سلامتی، آبرو و زندگیم را فدای این مسیر نورانی و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نموده ام. مسیری که پیمودنش، رسانه ی جهانی ولایت را از صفر به وضعیت بالنده کنونی رسانده و به لطف خداوند متعال، موفقیت های چشمگیری را در عرصه ی نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و پاسخگویی به شبهات مخالفین و معاندین، به ویژه وهابیت تکفیری، رقم زده؛ به طوری که امروز جایگاه ویژه ی بین المللی شبکه، بر کسی پوشیده نیست و بحق می توان گفت: در دوران گسترش رسانه های استعماری و دشمنان تشیع، شبکه ی ولایت به زبان گویای شیعه مبدل شده است.

 

اما از آن جا که در حال حاضر، شبکه جهانی ولایت به بلوغ شایسته ی خود رسیده و از طرفی این جانب در طول این مدت، از بسیاری از فعالیت های علمی باز مانده و همچنین تعداد زیادی از تالیفاتم آماده ی چاپ و نشر شده و نیاز به بازبینی نهایی این جانب دارد، با کسب اجازه از محضر شریفتان، از مدیریت مجموعه شبکه های ولایت استعفا می دهم و از حضرتعالی درخواست می نمایم که مدیری آگاه، متدین، دلسوز و متخصصی به امور رسانه را انتخاب فرمایید تا بتواند این کشتی نجات بخش را، در دریای متلاطم دنیای شبهه زده و دین ستیز کنونی، بنحو احسن اداره نماید. در پایان از همه ی حمایت های مادی و معنوی آن مرجع بزرگوار از شبکه جهانی ولایت، تشکر نموده و به استحضار می رساند تا حد امکان در خدمت مرجعیت محترم شیعه، در هر سنگری که صلاح بدانند، هستم؛ چرا که باور دارم، در عصر غیبت، حفظ شئون مرجعیت و خدمت به آن جایگاه، از اهم واجبات است.

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارادتمند - سید محمد حسینی قزوینی

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان