اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. تير 1396 - 12:42   |   کد مطلب: 25573
نماينده مردم نهاوند در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به جريانات اخير در منطقه حضور مردم در راهپيمايي روز قدس امري ضروري مي باشد.
نماينده مرم نهاوند در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش صبح الوند،حسن بهرام نيا روز قدس را يادگاري  از امام (ره) عنوان كرد و ادامه داد: اين مهم به عنوان محور مشترك مسلمين جهان به منظور تظلم خواهي از جبهه استكبار و در راس آن امريكا و دست نشانده او اسراييل جنايتكار مي باشد.

 

 

نماينده مردم نهاوند در مجلس شوراي اسلامي افزود: آخرين جمعه ماه رمضان سال 58 با نداي تاريخي امام (ره) وحدت و انسجام را علي الخصوص در كشورهاي منطقه ايجاد كرد و وحدت و يكپارچگي مسلمانان را به رخ جهانيان كشيد.

 

 

وي با اظهار اينكه در اين روز فرياد عدالت خواهي و ظلم ستيزي بر سر ستمگران و غاصبان فرود مي آيد، خاطر نشان كرد:  اركان حكومت غاصبين به لرزه درآمده و اتحاد و يكپارچگي مسلمانان به نمايش در خواهدآمد.

 

*ضرورت حضور در راهپيمايي روز قدس با توجه به جريانات منطقه

بهرام نيا  به ضرورت حضور مردم در راهپيمايي روز قدس با توجه به جريانات منطقه تاكيد كرد و افزود: استكبارجهاني و در راس آن امريكا و متحدانش به دنبال ايجاد شكافي عميق در كشورهاي منطقه بوده و مردم با  آگاهي و بصيرت بر اين امر اشراف دارند.

 

وي به گروههاي داعش، النصره ، تكفيري ها و... اشاره كرد كه اتحاد دنياي اسلام را نشانه گرفته اند و ادامه داد: حضور مردم درراهپيمايي بهترين سلاح بوده تا اين پديده شوم را از بين ببرد.

 

نماينده مردم نهاوند در مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود: آمريكا آتش جنگ، قتل و غارت، كودك كشي و تجاوز را برافراشته و حضور مردم در صحنه با شعار" مرگ برامريکا" و "مرگ بر صهيونيسم واسراييل " ر‍‍‍‍ژيم دست پرورده آمريكا بنا به فرمايشات رهبري حذف شود.

 

بهرام نيا خاطر نشان كرد: بهترين اقدام در آخرين جمعه ماه رمضان حضورمردم در راهپيمايي روز قدس مي باشد و سر دادن فرياد عدالت خواهي و وحدت مي باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان