اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 10:14   |   کد مطلب: 24191
جانشین اتاق اصناف همدان با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در همدان گفت: این نمایشگاه به مدت 5 روز از 16 اسفند در همدان برگزار می شود و در آن از هیچگونه کالای خارجی استفاده نشده است.
برگزاری فروشگاه بهارانه

به گزارش صبح الوند،احمد گازرانی در گفتگو با صبح الوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در همدان  گفت: با توجه به درخواست استاندار نمایشگاه فروش بهاره در همدان برگزار میشود  و در این نمایشگاه سعی شده است اجناسی ارائه شود که در اولویت برای خرید  و موردنیاز مردم باشد و همانند سالهای قبل نیست که همه رسته ها ورود پیدا کنند.

 

 

 

و ی اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد250 غرفه در سه سالن نمایشگاهی به ارائه اقلام مورد نیاز مردم میپردازند و رسته های شرکت کننده همچون خواروبار و موادغذایی ، مرغ ، گوشت و ماهی، کیف، کفش و لباس و یک بخشی لوازم بهداشتی منازل هست.

 

جانشین اتاق اصناف همدان  با بیان اینکه امسال هیچ گونه جنس خارجی در فروشگاه بهاره به فروش نمیرسد گفت: امسال خوشبختانه با کنترل و نظارت اصناف و اتحادیه ها  یک قلم جنس خارجی و قاچاق نداریم و اقلامی که در نمایشگاه موجود هست همه ایرانی و کنترل شده است و تمام قیمت ها زیر قیمت بازار است .

 

وی در خصوص کیفیت کالاهای ارائه شده در فروشگاه گفت: امسال کیفیت جنس را در اولویت قرار داده ایم و اجناس ابتدا باید کیفیت داشته باشند و سپس قیمت انها بررسی میشود.  

 

گازرانی با اشاره به اینکه امسال جهت تنظیم بازار و رفاه حال مردم نمایشگاه بهاره برگزار میشود گفت: امسال به دلیل جلوگیری از وارد شدن خسارت به بازاریان مدت نمایشگاه را از ده روز به پنج روز کاهش داده ایم.

 

جانشین اتاق اصناف همدان اظهار کرد: این نمایشگاه از 16 تا 20 اسفند از ساعت 10:30 تا 20:30 در محل نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان