اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آذر 1395 - 19:34   |   کد مطلب: 22165
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از برخورد پژو ۴۰۵ با یک دستگاه وانت‌بار در محور نهاوند به کرمانشاه خبر داد و گفت: این سانحه ۳ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدتقی شهبازی گفت: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر جمعه در پی وقوع تصادف در محور نهاوند - کرمانشاه پس از اعلام به عوامل اورژانس شهرستان و درخواست همراهی سریعاً عوامل پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به محل اعزام شدند.

وی بابیان اینکه این حادثه در ابتدای سه‌راهی روستای «قار لق» در محور نهاوند کرمانشاه رخ‌داده است، گفت: متأسفانه در پی برخورد پژو ۴۰۵ با وانت‌بار ۳ نفر از سرنشینان این دو خودرو دچار جراحت شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند با اشاره به اینکه خوشبختانه این تصادف تلفات جانی برجای نگذاشته است، افزود: دو مصدوم این سانحه توسط عوامل اورژانس و یک مصدوم دیگر که از ناحیه ران، ساق پا و صورت آسیب‌دیده بود پس از انجام کمک‌های اولیه توسط پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برای مداوا اعزام شدند.

 

اسکان اضطراری زائرین اربعین حسینی در شهرستان نهاوند

وی در ادامه سخنان خود گفت: ساعت ۴ صبح پنجشنبه نیز پس از تماس تلفنی از سوی پلیس ۱۱۰مبنی بر نقص فنی اتوبوس استان قم در ورودی شهرستان نهاوند از سمت کرمانشاه که در مسیر برگشت از کربلای معلی بودند عوامل هلال‌احمر با همراهی پلیس‌راه، راهداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلافاصله برای اسکان زائران وارد عمل شدند.

شهبازی گفت: پس از حضور عوامل امدادی شهرستان در محل ۳۶ مسافر این اتوبوس را به مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری که برای اسکان اضطراری به محدوده مذکور پیش‌بینی‌شده بود، اعزام کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان