اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 19:30   |   کد مطلب: 22096
طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و اهالی شعر و ادب انجمن‌های ادبی کتاب «شکوه‌های پنهانی» تألیف احمد رادفر رونمایی شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی شعر و ادب انجمن‌های ادبی کتاب «شکوه‌های پنهانی» تألیف احمد رادفر رونمایی شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در مراسم رونمایی از کتاب «شکوه‌های پنهانی» اظهار کرد: وجود فرهیختگان و شعرای خوب باعث توجه بیشتر مسئولان حوزه فرهنگ و هنر به بخش ادبیات می‌شود.

غلامرضا جمالی افزود: این اداره در حد بضاعت خود تاکنون برنامه‌های ادبی شهرستان را در سطح شایسته‌ای برگزار کرده  و با توجه به تغییرات به عمل آمده در اداره، امیدواریم فعالیت انجمن‌های ادبی بهتر از قبل سر و سامان یابد.

وی با اشاره به مشکلات و ناهنجاری‌های امروز جامعه گفت: یکی از علت‌هایی بزرگ این ناهنجاری‌ها، کم توجهی و دور شدن از مباحث ادبی و فرهنگی است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: سروده‌های پر محتوای شاعران در ساختن جامعه سالم مفید بوده و باید مورد حمایت و تقویت بیشتر قرار گیرد.

وی انتشار و چاپ سالانه حدود 15 عنوان کتاب در ملایر را از افتخارات فرهنگی شهر ملایر دانست و افزود: برای من حضور در محافل ادبی همیشه یک افتخار است زیرا قرار گرفتن در چنین اجتماعاتی باعث بالا رفتن تفکرات و اندیشه‌‌های ادبی می‌شود.

جمالی با اشاره به حضور فعال احمد رادفر نویسنده کتاب «شکوه‌های پنهانی» در انجمن‌های ادبی ملایر افزود: از شاخصه‌های آقای رادفر معلمی و اهل ورزش بودن است و از آنجا که برخورداری از بعد آموزشی و تفکراتی ورزشی برای داشتن جامعه سالم مفید است، این شاعر گرامی هم واجد این خصایص است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان