اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آبان 1395 - 6:14   |   کد مطلب: 21725
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی مربوط به دولت قبل و بعد نیست بلکه برای تمام دولت‌ها است و مفاسد اقتصادی همچون موریانه پایه‌های نظام را آسیب می‌زند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا ، امیر خجسته چهارشنبه در همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در همدان با بیان اینکه وقتی رونق اقتصادی نباشد، آسیب‌های اجتماعی شکل می‌گیرد افزود: در استان همدان نخبگان و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه وجود دارد و باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده کرد.
وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی در سایه اتحاد و همدلی و رسیدن به رونق اقتصادی عملیاتی است که رونق اقتصادی زمانی محقق می‌شود که مفاسد اقتصادی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در مجلس دهم عملی شود ولی هنوز آنچنان که باید در مجلس عملی نشده است افزود: رونق اقتصادی با مبارزه با مفاسد اقتصادی عملی می‌شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دست غارتگران بیت‌المال باید قطع شود تا رونق اقتصادی ایجاد شود و قوه قضاییه و مجریه باید با جدیت برخورد کنند و مجلس در این زمینه وظیفه نظارتی بر عهده دارد که باید ورود پیدا کند.

انتهای پیام /*

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان