اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آبان 1395 - 7:20   |   کد مطلب: 21698
استاندار همدان تغییرات مدیریتی را طبیعی دانست و گفت: هیچ‌گونه هیجان، دسیسه و یا شیطنتی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسدآباد با اشاره به تغییرات سطح مدیریتی استان، اظهار کرد: این تغییر و تحول در سطح مدیریت نتیجه‌بخش بوده و حداقل این نتیجه‌دهی کسب تجارب برای مدیران در هر شهرستان است.

وی با بیان اینکه این آمدن و رفتن‌ها در سطح مدیریت اداری مانند به دنیا آمدن و از دنیا رفتن است، گفت: در این میان آن مسؤول است که باید در محضر خداوند پاسخگوی عملکرد خوب و بد خود باشد و خود می‌داند که چه کرده و چه با خود به عنوان توشه ذخیره کرده است؟

استاندار همدان با بیان اینکه نماینده مردم اسدآباد در مجلس درخصوص تغییر فرماندار صلاحدید بنده را در نظر گرفت، افزود: این تغییرات طبیعی است و هیچ‌گونه هیجان، دسیسه و یا شیطنتی در این زمینه صورت نگرفته است، البته ما نیاز آقای بکائی را در جمع اعضای ستادی استان بیشتر احساس کردیم.

وی با معرفی حسین افشاری به عنوان فرماندار اسدآباد، گفت: اسدآباد شایسته بهترین‌هاست و آقای افشاری به عنوان یکی از مدیران خوب کشور و بهترین فرماندار برای اسدآباد است، چراکه در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، عمرانی و توسعه عملکرد خوبی داشته است.

نیکبخت ادامه داد: اگرچه مرم اسدآباد از وجود بکائی به عنوان فرماندار بومی محروم شدند، اما باید بدانند، افشاری هم در مدیریت، برنامه‌ریزی، کار اقتصادی و اجتماعی از مدیران موفق کشور است و شایستگی اسدآباد را می‌تواند به فعل و عمل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه بکائی در طول 31 ماه در حد و توانش برای این شهرستان فعالیت داشت، گفت: بیش از توان هم نباید از ایشان انتظار داشته باشیم و هر چه در توانش بوده، انجام داده است.

استاندار همدان خطاب به افشاری فرماندار جدید اسدآباد گفت: باید تمام توان خود را به کار ببندید تا خواسته نماینده مردم که ملموس و محسوس شدن عملکرد باشد را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ‌کدام از نمایندگان استان در کار اجرا و عزل و نصب دخالت نمی‌کنند، گفت: البته از همفکری و مشورت با آنها درخصوص تغییرات مدیریتی استفاده می‌کنیم.

نیکبخت با اشاره به سابقه اسدآباد در طول تاریخ و وجود مفاخر بزرگ در این شهرستان، گفت: امسال استان همدان به نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شد که بنا داریم کنگره بزرگی در سالروز بزرگداشت این شخصیت جهانی برگزار کنیم.

وی در ادامه سخنانش درخصوص عملکرد دولت، گفت: دولت تدبیر و امید با تأسی از فرامین رهبر انقلاب در سطح استان 70 درصد از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده که امیدواریم تا پایان سال به صد درصد برسد.

استاندار همدان درخصوص ستاد تسهیلات استان نیز گفت: حدود 200 مصوبه در این ستاد داشتیم که برای حل مشکلات فراروی واحدهای تولیدی 200 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت ‌شده است.

فرماندار اسدآباد نیز در سخنانی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: بعد از قانون اساسی، قانون چشم‌انداز توسعه به عنوان مطالبه جدی است که دنبال می‌شود.

حسین افشاری با اشاره به اهداف مهم برنامه چشم‌انداز توسعه، گفت: 76 شاخص در برنامه عملیاتی پیش‌بینی شده که میزانی از آن محقق شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان