اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1395 - 21:26   |   کد مطلب: 21489
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اعزام 60 نیروی خدماتی شهرداری همدان به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از همدان، مجید درویشی در جلسه کمیسیون خدمات شهری در شورای شهر همدان با بیان اینکه امسال در بحث اعزام زائران به کربلا در اربعین حسینی نسبت به سال گذشته تغییراتی به وجود آمده است، اظهار کرد: امسال کار اعزام به صورت غیر متمرکز به هر استان محول شده و استاندار هر استان نیز به عنوان متولی این امر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان کار خدمات شهری را هم در داخل استان و هم در کربلا برعهده دارد افزود: با توجه به تقسیم بندی به عمل آورده خدمات شهری در کربلا توسط کلانشهرهایی همچون تهران، مشهد، همدان و استان البرز انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: امسال 12 دستگاه خودروی سنگین، 10 دستگاه خودروی پرس زباله و 60 نیروی خدماتی برای پاکسازی شهر از 18 آبانماه تا سوم آذرماه به کربلای معلی برای خدمات دهی از سوی شهرداری همدان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه از نظر پذیرایی زائران 50 میلیون تومان تاکنون از سوی شهرداری همدان کمک شده است گفت: قرار شده که اقلام مورد نیازی همچون ماسک، باکس زباله و... برای خدمات دهی بهتر به زائران با نیروهای خدماتی به کربلا فرستاده می شود.

درویشی در خصوص خدمات رسانی شهرداری همدان در مرز مهران نیز اضافه کرد: مرز مهران دارای یک پارکینگ 50 هکتاری است که قسمتی از آن در اختیار شهرداری همدان برای خدمات رسانی به زائران قرار می گیرد که باید این پارکینگ به چهار دستگاه پرس زباله 60 دستگاه اتوبوس، آتش نشانی و دستگاه روشنایی تجهیز شود.

وی در خصوص تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرداری همدان خاطرنشان کرد: وظایف و کمیته هایی برای این ستاد در داخل استان تعریف و ابلاغ شده و محل استقرار شهرداری در مسیر رفت زوار امام حسین(ع) در پارک فدک و در مسیر برگشت در حسینیه کوهینی‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان یادآور شد: نیروهای خدمات شهری شهرداری همدان در این ایام در آماده باش کامل هستند و امانت گیری یک هزار تخته پتو برای ایستگاه های منطقه یک و 2 شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح هر زائر نایب الزیاره یک شهید نیز به وسیله معاونت فرهنگی شهرداری همدان به چاپ رسیده و قرار است از میدان سردار شهید همدانی تا صدا و سیمای مرکز همدان برای زوار نصب شود و همچنین طرح نقشه های مورد نیاز زوار نیز توسط معاونت شهرداری در دست اقدام است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان