اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1395 - 19:31   |   کد مطلب: 21350
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان گفت: فرماندهی انتظامی همدان نسبت به سوء استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی هشدار داده است.

به گزارش صبح الوند ، سرهنگ احمد حیدری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات به شهروندان در حوزه گذرنامه و افزایش ساعت کاری اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان همدان و شهرستان های تابعه خبر داد.

رحیمی با اشاره به اشتیاق روزافزون خیل مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) برای دریافت گذرنامه در استان همدان، اظهارداشت: پلیس امنیت عمومی استان همدان به منظور تکریم ارباب رجوع، تسریع، روان سازی و ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات گذرنامه ای به صورت ویژه از هشتم تا بیست و هفتم آبان ماه سال جاری ساعت کار اداره مهاجرت و گذرنامه استان و رده های متناظر در شهرستان های تابعه را تا ساعت ۱۸ افزایش داده است.

سرهنگ احمد رحیمی رصد لحظه ای فرایند صدور گذرنامه، تقویت دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، تزریق به موقع درخواست ها به زیر سیستم گذرنامه و در نهایت صدور گذرنامه و تحویل به متقاضیان در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) را به عنوان یکی از ماموریت های مهم پلیس امنیت عمومی استان همدان مطرح کرد.

وی گفت: به همین منظور این پلیس به منظور تسریع و دقت در تحویل سالم گذرنامه های صادره به متقاضیان، در اقدامی نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی برای کارکنان و متصدیان توزیع مرسولات پستی شاغل در اداره پست مرکزی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۲ دفتر رسمی حج و زیارت در استان همدان نسبت به صدور روادید ویژه زائرین اربعین حسینی (ع) اقدام می کنند، اظهارداشت: متقاضیان دریافت روادید خروج از کشور (روادید انفرادی و گروهی) باید در ابتدا با ورود به سامانه سماح برای دریافت ویزا ثبت نام و سپس با مدارک مورد نیاز به دفتر رسمی حج و زیارت شهرستان انتخابی مراجعه و روادید خود را دریافت کنند.

سرهنگ احمد رحیمی نسبت به سوء استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصیه می کنیم از ثبت نام در موسسات، آژانس ها و سایت های غیر رسمی خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را نیز از دیگر ماموریت های مهم این پلیس در ایام پیش رو عنوان کرد و گفت: به لحاظ حجم تردد کاروان های زیارتی از محورهای مواصلاتی استان همدان برای عبور و عزیمت به مرز مهران، این پلیس از هم اکنون به منظور ارتقاء سطح امنیت زائران با تمهیدات لازم اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرار داده است.  

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان