اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1395 - 12:17   |   کد مطلب: 19930
بخش ويژه استان همدان پرتال «بزنيم بيرون» با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي، طبيعي و تفريحي اين استان به صورت رسمي آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح الوند، سامانه جامع گردشگري استان همدان در شش بخش کلي شامل «طبيعت‌گردي»، «هنرگردي»، «تاريخ‌گردي»، «گردشگري مذهبي»، « شهرگردي»، «چطوري بخريم؟» راه‌اندازي شده که هرکدام از دسته بندي‌ها به معرفي کامل جاذبه‌هاي اين استان مي‌پردازد.

اين پرتال در بيش از  33 موضوع اقدام به شناسايي و معرفي جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و تفريحي استان همدان کرده است تا از اين طريق اطلاعات جامعي را در رابطه با هرکدام از اين اماکن و ظرفيت‌ها در اختيار مخاطبان خود قرار دهد.

در پرتال جامع گردشگري استان همدان داده‌هاي کاملي از قبيل معرفي مکان، اطلاعات تماس، محل قرارگيري و جانمايي روي نقشه، نحوه دسترسي به مکان مورد نظر با خودروي شخصي و وسايل حمل و نقل عمومي، ويژگي‌ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدوديت‌هاي استفاده، پيشنهادات ويژه، تاريخچه، سيماي عمومي، زمان مناسب بازديد، سئانس‌ها، نقاط مثبت و منفي، گالري تصاوير، گالري صوت و فيلم و ... در قالبي زيبا و نوين به مخاطبان عرضه مي‌شود.

از جمله موارد بسيار کليدي در اين پورتال مي‌توان به بخش برنامه‌ريز تفريح و سفر به منظور معرفي بهينه اماکن و ظرفيت‌ها اشاره کرد؛ به نحوي که کاربران در بخش «برنامه ريز» پرتال بزنيم بيرون مي‌توانند هزينه مد نظر، زمان مورد نياز و بخش‌هاي مورد علاقه خود را ارايه داده و از نزديک‌ترين مکان‌ها مد نظر خود بر اساس داده‌هاي اعلامي استفاده کنند.

از ديگر سو بخش‌هاي «اخبار» و «مجله خبري» نيز دو حوزه اصلي فعاليت پرتال بزنيم بيرون در استان همدان به شمار مي رود که ماموريت «اطلاع رساني» و «آگاهي بخشي» را بر عهده دارند. به نحوي که اخبار مربوط به جاذبه‌ها و رويدادها ذيل همان مکان نمايش داده خواهد شد و کاربران با مراجعه به هر کدام از بخش هاي اين پرتال، مي توانند به آرشيو تمامي اخبار و گزارش هاي مربوطه دسترسي داشته باشند.

در کنار اين موارد، تمام کاربران و مشاغل مرتبط مي‌توانند با عضويت رايگان در پرتال «بزنيم بيرون» نسبت به ثبت مکان‌ها و رويدادهاي جديد در سطح استان فارس اقدام کرده و از امکانات متنوعي همچون برنامه ريز پيشرفته و معرفي رايگان به مخاطبان استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان