اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 16:15   |   کد مطلب: 18252
رييس پليس امنيت عمومي استان خبر داد:
کشف 282عدد قلیان و پلمپ 16واحد صنفی در همدان
رييس پليس امنيت عمومي استان از کشف 282عدد قليان و پلمپ 16واحد صنفي متخلف در همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند،  سرهنگ احمد رحيمي گفت: در پي اخبار رسيده مبني بر عدم رعايت ضوابط انتظامي در تعدادي از سفره خانه ها، باغ رستوران ها و تالارهاي پذيرايي سطح شهر همدان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وي افزود: با اقدام ضربتي و غيرمترقبه از واحدهاي صنفي بازدید به عمل آمد که در اين راستا تعداد 16 واحد صنفي به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و آئين نامه هاي اماکن عمومي پلمب و تعداد 282عدد قليان از داخل واحدهاي صنفي به همراه متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه با اعلام اینکه اقلام کشف شده براي سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شد، خاطر نشان کرد: به منظور رعايت حقوق شهروندان و رضايتمندي مردم، طرح کنترل و نظارت بر مراکز عرضه قليان همچنان ادامه دارد.

ریيس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان در پايان با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت ها تصريح کرد: پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، در صدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان