اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 13:59   |   کد مطلب: 18078
در دیدار مدیرکل کمیته امداد همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) مطرح شد:
با تمام توان در خدمت اهداف سپاه پاسداران هستیم
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در راستای خدمت رسانی مطلوب به محرومان و نیازمندان با فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح الوند، پیمان ترکمانه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و با اشاره به جایگاه ویژه پاسداری در جامعه، بر تعامل گسترده و همکاری بی شائبه در پیشبرد اهداف این نهاد مقدس در راستای خدمت به محرومان تاکید کرد.

وی نگاه ویژه به بسیج و فعالیتهای آن در کمیته امداد امام خمینی(ره) را مورد تاکید قرار داده و خاطر نشان کرد: که با تمام توان در خدمت اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج هستیم.  

مدیر کل کمیته امداد استان همدان خاطر نشان کرد: این نهاد خدمتگزار در راستای منویات مقام معظم رهبری در نظر دارد مطابق سنوات قبل نسبت به پیگیری رفع محرومیت از مناطق محروم استان و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار از سنت حسنه اردوها و گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، درمانی، آموزشی و غیره از مجموعه ظرفیت و پتانسیل های مادی و معنوی و امکانات و نیروهای گرانقدر سپاه و بسیج بهره مند شود.

در این دیدار سردار ابوحمزه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع امدادگران با بیان اینکه نامگذاری روز پاسدار تدبیر امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: روز ولادت حضرت اباعبدالله(علیه السلام) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شد و این نامگذاری به این دلیل بود که همه پاسداران آن حضرت را در زندگی فردی و اجتماعی الگو قرار دهند.

وی با اشاره به درخشش سپاه در طول 38 سال از حیات انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصههای مختلف فعالیتهای خوبی داشته که فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص سپاه، گواه رضایتمندی به این مجموعه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) همدان با بیان اینکه یک جانباز و یا امدادگر چگونه باید وظیفه اش را بعد از تحمل این سختی ها تکمیل کند، تاکید کرد: مهمترین این وظایف انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

سردار ابوحمزه بیان کرد: اعمال و رفتار شما امدادگران به عنوان الگو بر روی افکار جامعه بسیار تاثیر گذار است و این مسئولیت بسیار سنگینی است.

وی تصریح کرد: برای اقدام و عمل در جهت تحقق اقتصاد مقامتی باید همه مسئولان در هر مسئولیتی با کار و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم بویژه اقشار بی بضاعت و محروم جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان