اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 17495
مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد:
ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی به بیش از 13 هزار نفر از مددجویان
علی اکبر مرادی مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد : در سال گذشته برای 13 هزار و 233 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی ارائه گردیده است.

به گزارش صبح الوند، مرادی با بیان اینکه در قالب یک هزار و 575 جلسه خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه گردیده است ، افزود : آموزشهای ارائه شده توسط کارشناسان در زمینه های مختلف به صورت رایگان و با همکاری دستگاههای ذیربط نظیر آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان و نهضت سوادآموزی برای خانواده های تحت حمایت انجام شده است  .
وی تصریح کرد: این آموزش ها برای گروه های سنی مختلف شامل سرپرستان ، سالمندان ، دختران جوان در شرایط ازدواج ، همسران جوان و نوجوانان می باشد که بصورت گروهی برای آنان ارائه می گردد .

این مقام مسئول بیان داشت: حوزه مشاوره این نهاد با توجه به نیازهای مددجویان ، شرایط خانواده ها و مشکلاتی که با آن روبرو هستند ، برنامه ریزی لازم را انجام داده و خدمات مورد نیاز را به آنان ارائه می دهد.
مرادی اظهار داشت : موضوعاتی مانند پیشگیری از اعتیاد ، مدیریت بحران در خانواده ، مهارت ارتباط موثر فرزند پروری ، خلاقیت ، روش مطالعه برتر ، معیارهای صحیح انتخاب همسر ، مشاوره تحصیلی و غیره در حوزه مشاوره گروهی مورد بررسی مشاوران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان