اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 17304
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: امدادگران هلال‌احمر استان همدان در ایام نوروز ۶۹ مصدوم و آسیب‌دیده حوادث مختلف را نجات دادند.

به گزارش صبح الوند بهروز کارخانه‌ای در گفتگو با مهر، بابیان اینکه طرح امداد نوروزی هلال‌احمر از ۲۶ اسفندماه آغاز شد، گفت: گروه‌های امدادی هلال‌احمر استان همدان در نوروز امسال ۱۱۸ عملیات انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به انجام ۵۳ عملیات امداد و نجات در سوانح جاده‌ای افزود: بیش از ۲۵ هزار مسافر نیز در پایگاه‌های سلامت و ایمنی خدمات دریافت کردند.

وی همچنین از اسکان ۲۵ هزار ۸۷۹ نفر مسافر در چادرها و پایگاه‌های سلامت و ایمنی هلال‌احمر استان همدان خبر داد و افزود: در ایام نوروز ۱۸ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر در استان همدان مستقر بود.

کارخانه‌ای اظهار داشت: ۸۹ نفر نیروی امدادگر و ۲۳ آمبولانس و یک خودرو نجات در طرح امداد نوروزی فعالیت داشتند و برای انجام عملیات امداد و نجات آسیب‌دیدگان نوروز امسال، ۶۰۳ نفر روز نیروی عملیاتی به کار گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اینکه امدادرسانی به مصدومان سوانح جاده‌ای ۷۸ درصد از عملیات هلال‌احمر استان همدان را به خود اختصاص داده است، گفت: این امدادرسانی‌ها شامل ۲۵ مورد واژگونی خودرو، ۲۲ مورد تصادف، ۶ مورد سایر حوادث جاده‌ای برون‌شهری، ۷ سانحه رانندگی درون‌شهری، ۲ مورد گیر افتادن در برف و کولاک، یک مورد سیلاب و ۴ مورد عملیات کوهستان بوده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان