اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 17:37   |   کد مطلب: 14201
رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور 130 هزار تماشاچی در طول برگزاری جشنواره را مهر تاییدی بر ادامه راه این جشنواره در همدان دانست
بیش از 130هزار تماشاچی بر ادامه راه جشنواره تئاتر در همدان مهر تایید زدند

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، تئاتر را مادر همه هنرها دانست و اظهار کرد: در این دوره از جشنواره میهمان‌هایی از استان های مختلف ایران و ده کشور جهان در همدان حضور داشتند.

وی افزود: این بزم باشکوه برای احترام به  کودکان و نوجوانان این دیار برگزار و به زیور حضور هنرمندان تاتر آراسته شد تا آینده‌ای پر از امید برای کودکان دنیا ترسیم شود.

وی با قدردانی از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به عنوان نماینده فرهنگی دولت تدبیر و امید در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، از زحمات مسئولان استانی و عوامل اجرایی که در طول برگزاری این جشنواره سختی ها را به جان خردیدند؛ تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: وزیر فرهنگ نواز ارشاد، امسال را به نام هنر تئاتر نامگذاری کرده و در این جشنواره نیز شهرام کرمی سهام دار شکوه و جلال این حضور است.

عبادی افزود:در این دوره از جشنواره 480 هنرمند در قالب 48 گروه نمایشی در 8 بخش خردسال، کودک، نوجوان، بین الملل، خیابانی، نمایش نامه نویسی، کاره گاه های آموزشی، نشست  های تخصصی و  تئاتر دانش آموزی حضور داشتند.

رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: واگذاری بخش عمده ای از برگزاری جشنواره به بخش خصوصی، تامین محتوای تربیتی و آموزشی، برنامه ریزی و اجرای مناسب، توجه به عدالت فرهنگی و صرفه جویی بدون شعار از ویژگی های جشنواره بیست و دوم بود.

عبادی با قدردانی از عملکرد رسانه ها در برگزار ی این جشنواره ادامه داد: اخبار کامل این جشنواره به پشتوانه حضور رسانه ها با قوت و قدرت بازتاب داده شد.

مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا در حال برگزاری است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان