اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1394 - 13:07   |   کد مطلب: 11953
جانشين فرمانده انتظامی استان خبر داد:
رشد 19 درصدی افزايش کشفیات کالای قاچاق در همدان
جانشين فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در کشف کالاي قاچاق نيز شاهد 19 درصد افزايش کشف هستيم و ارزش کالاي مکشوفه بيش از 24 ميليارد تومان بوده است.
رشد 19 درصدی افزايش کشفیات کالای قاچاق در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علي اصغرخرم روی جانشين فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در دستگيري سارقين حرفه اي و انهدام باندهاي سرقت چهار درصد افزايش داشته ايم که عملکرد قابل قبولي بوده که سعي بر آن است در اين موضوع اين پيشرفت وجود داشته باشد.

وی از انهدام 25 باند قاچاق موادمخدر در سه ماه ابتداي سال خبر داد و اظهار کرد: در اين مدت 660 کيلوگرم موادمخدر صنعتي که اغلب شيشه و هروئين است از قاچاقچيان مواد مخدر کشف شده است.

جانشين فرمانده انتظامی استان همدان افزود: محورهاي مواصلاتي استان 118 بار مورد کنترل قرار گرفته است همچنين يک هزار و 594 نفر خرده فروش و قاچاقچي موادمخدر دستگير و 550 معتاد نيز دستگير و به مراکز ماده 16 استان معرفي شده اند.

وی به کاهش 23 درصدي تلفات انساني در درون و برون شهر استان در سه ماه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در اين مدت چهار هزار و 200 خودرو و 21 هزار و 500 موتورسيکلت متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شده اند.

خرم روی از آموزش 13 هزار نفر از شهروندان در حوزه ترافيک و فرهنگ آمد و شد در استان خبر داد و گفت: کارشناسان پليس راهور با حضور در جوامع هدف نسبت به آموزش هاي لازم در حوزه ترافيکي به ويژه استفاده از کمربند و کلاه ايمني اقدام کرده اند.

وی پيش بيني طرح نظامي، انتظامي و ترافيکي در ماه مبارک رمضان به خصوص ليالي قدر و برخورد با موتورسواران متخلف را از ديگر برنامه هاي انتظامي همدان برشمرد.

جانشين فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تشديد و افزايش گشت هاي پليسي و مقابله با مظاهر علني فساد و بدحجابي و تظاهر به روزه خواري از پيش بيني طرح هاي ويژه ترافيکي و انتظامي براي ساعات بعد از افطار و اماکن تفريحي و گردشگري و پارک ها در اين ايام خبر داد.

وی با اشاره به برگزاري 900 جلسه آموزش همگاني و آموزش بيش از 90 هزار نفر از شهروندان از مصالحه 84 درصدي پرونده ها در کلانتري ها خبر داد.

خرم روی از افزايش 10 درصدي جرايم سايبري در همدان خبرداد و افزود: شهروندان بايد در استفاده از فضاي مجازي به توصيه ها و هشدارهاي پليس توجه کنند تا خدايي نکرده براي آن ها مشکلي پيش نيايد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان