اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 18:22   |   کد مطلب: 27680
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان:
۱۳۷ پروژه در استان همدان به بخش خصوصی واگذار می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه ۲۸۴ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی توسط دستگاه‌های همدان شناسایی شده است گفت: تعداد پروژه‌های در حال واگذاری ۱۳۷ پروژه است که در حال گذراندن مراحل اداری است.
پروژه عمرانی

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، سید اسکندر صیدایی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: 346 هزار میلیارد تومان بودجه کل کشور در سال 97 است که بخشی از درآمد کشور از فروش 2.5 میلیون بشکه نفت به قیمت 55 دلار و بخشی از مالیات تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: دولت بنا دارد تا در مورد یارانه کار بزرگی را انجام دهد و مرحله حذف را با تعبیر واژه‌ای دیگر مد نظر دارد و می‌گوید به مستحقین واقعی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، زنان سرپرست خانوار و افرادی که درآمد متوسطی دارند یارانه تعلق می‌گیرد.

صیدایی افزود:دولت بخشی از پایه اعتباری بودجه 97 را بر روی این موضوع قرار داد و این مبلغ را اهرم قرار می‌دهد تا حدود 19 هزار میلیارد تومان در این قسمت صرفه‌جویی شود و از ویژگی‌های بودجه 97 این است که منابع کشور را اهرم قرار می‌دهند تا از تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ملی استفاده داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان با بیان اینکه اوراق خزانه اسلامی و اوراق بهادار نقش زیادی در بخش اعتباری دولت دارد،گفت: در چند روز آینده وضعیت اعتباری استان‌ها ابلاغ می‌شود و امیدواریم اعتبار مربوط به شاخص‌ها در جای خود تزریق شود، ضمن اینکه در بخش تخصیص هزینه‌ای نیز به دلیل فضایی که در خزانه کشور حاکم بود بخشی از حقوق مربوط به نیروهای قراردادی با تاخیر حدود 8 روز پرداخت شد.

صیدایی با اعلام اینکه بودجه 4 اداره در همدان استانی می‌شوند، گفت: دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش، بنیاد شهید، زندان‌ها و فنی و حرفه‌ای در سال 97 وضعیت آن ها استانی می‌شود و منابع آن ها به منابع استانی افزوده می‌شود، افزود: امیدواریم آموزش و پرورش مطالبات خود را تا اسفند ماه دریافت کنند چون اگر باقی بماند توان استان محدود است و نمی‌توان به آن رسیدگی کرد.

وی درباره گزارش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بیان کرد: 284 پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی توسط دستگاه‌های بزرگ همدان شناسایی شده است که تعداد پروژه‌های در حال واگذاری 137 مورد می‌باشد که در حال طی مراحل اداری است

صیدایی عنوان کرد: از ابتدای سال 96 تا پایان هفته قبل 122 پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است که 11 پروژه جدید در همدان واگذار شده است و 81 پروژه آن اجاره‌ای است که در بخش اجاره‌ای رقم بالایی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان