اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 20:48   |   کد مطلب: 27661
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: پروژه المان شهدای گروه انقلابی ابوذر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طرح این المان تغییر ناپذیر است.
المان شهدای ابوذر

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علی‌محمد زمانیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پروژه المان شهدای گروه انقلابی ابوذر با تأییدیه شورای شهر نهاوند اجرایی شده و حتما اعضای شورا نیز برای اجرای این طرح اتفاق نظر داشتند و طرح این المان تغییر ناپذیر است.

وی در رابطه با عملیات اجرایی پروژه المان شهدای گروه انقلابی ابوذر تصریح کرد: این المان در حال آماده‌سازی است و تعدادی از سازه‌ها نصب شده و تعدادی نیز در حال نصب است.

زمانیان با بیان این‌که طرح این المان در فراخوانی انجام شده است، افزود: طرح این المان فلزی و شامل 6 سازه است و این عدد به عنوان نمادی از 6 عضو گروه ابوذر انتخاب شده است.

سرپرست شهرداری نهاوند با اشاره به اینکه 60 درصد المان انجام شده است، عنوان کرد: اعتبار اجرای این المان 150 میلیون تومان است و تاکنون 80 میلیون تومان برای این المان هزینه شده است که اگر شرایط جوی اجازه دهد، زودتر کار نصب المان به پایان می‌رسد.

زمانیان بیان کرد: با توجه به شأن و اعتبار شهدای بزرگ ابوذر در چند ماه گذشته طرح اجرای المان جدید شهدای ابوذر را در دستور کار شهرداری قرار گرفت که عملیات اجرایی طرح شامل المان‌ گروه ابوذر، محوطه‌سازی، فضای سبز و روشنایی است.

وی اظهار داشت: مساحت میدان مذکور یک هزار و 500 مترمربع است و طرح یادمان توسط کارشناسان با مفهوم تاریخی، اسلامی با موضوع شهدای گروه انقلابی ابوذر طراحی شده و به اجرا در آمده است.

زمانیان تصریح کرد: به منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند لازم است تا المان این شهدا در ورودی اصلی شهرستان که نماد آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم و یادآور فداکاری و استقامت مردم و جوانان نهاوند در برابر ظلم و جور است نصب شود.

سرپرست شهرداری نهاوند با تأکید بر این‌که اکنون پیمانکار پروژه در حال کار است، افزود: این‌ که تا چه زمانی اجرای این پروژه طول بکشد مشخص نیست زیرا سردی هوا نیز در کندی کار دخیل است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان