اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 20:33   |   کد مطلب: 27659
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان:
۳۴ طرح بنیاد برکت در همدان به بهره‌برداری رسید
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه ۲۴ درصد از مدارس استان همدان نیازمند مقاوم‌سازی است، گفت: ۳۴ طرح بنیاد برکت در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.
بنیاد برکت در همدان

به گزارش صبح الوند، فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری، تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از جمله وظایف اداره کل نوسازی مدارس است.

تیموری ساماندهی، افزایش و توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی را از وظایف اداره کل نوسازی مدارس دانست و افزود: کل نوسازی مدارس استان همدان امسال 258 پروژه استانی را عهده‌دار و عملیات اجرایی این طرح‌ها در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه 63 پروژه ملی و 13 پروژه که توسط خیران تأمین اعتبار شده است در استان در حال اجرا است، ابراز کرد: 23 پروژه در استان توسط بنیاد برکت تأمین اعتبار شده و در حال اجرا است.

تیموری با تأکید بر اینکه در چهار سال اخیر اعتبارات نوسازی مدارس 3.5 برابر شده است، تصریح کرد: 56 درصد از کلاس‌ها در مدارس استان مستحکم، 24 درصد از مدارس نیازمند مقاوم‌سازی و 20 درصد نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی با اشاره به اینکه از سال 91 الی 96 استانداردسازی سیستم گرمایشی 829 مدرسه در قالب 5 هزار و 165 کلاس انجام شده است، اظهار داشت: این استانداردسازی با اعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

تیموری با بیان اینکه بنیاد برکت اعتبار احداث 66 پروژه مدرسه و مسجد در استان همدان را تأمین کرده است، تأکید کرد: 23 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد برکت برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است که 34 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان